بیوگرافی اما دومان

4 سال پیش
بیوگرافی اما دومان
Rate this post

بیوگرافی اما دومان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اما دامونت ( متولد ۱۵ نوامبر ، ۱۹۹۴) در واشنگتن بدنیا آمد. او در مدرسه ی گارفیلد تحصیل میکرد. بعد از آن نیز به مطالعه ی آنلاین بازیگری و مدلینگ پرداخت. او تمرینات خود را از سن ۳ ساگلی شروع کرد و در “at Pacific Northwest Ballet” درس میخواند ، بعد از آن نیز در کالج کورنیش در رشته ی هنر مشغول به تحصیل شد.

زندگینامه اما دومان

بیوگرافی اما دومان

فعالیت هنری

در تئاتر جامعه نیز در سن ۶ سالگی با کارش در تئاتر عمومی و تئاتر موسیقی سیاتل شروع کرد. کار تمرینی موسیقی او شامل ۴ تابستان در تئاتر خیابان ۵ میشد. او هم چنین از سن ۴ سالگی به کار بروی ویالون پرداخته است و یک ویالون زن حرفه ای میباشد.
در تیم روباتیک ناسا نیز مشغول به کار بوده است. از سن ۱۵ سالگی به بعد ، کارش را در “Los Angeles Derby Dolls ” بصورت تمرینی شروع کرد – یکی از کارهایش را میتوان برنامه “Los Angeles Derby Dolls ” محصول شبکه ABC نامید.

حرفه

اولین فیلمی که دامونت در آن بازی کرد “True Adolescents”(2007) بود ، در آن زمان او فقط ۱۲ سال داشت ، این فیلم در سال ۲۰۰۹ پخش شد. بعدن نیز او در “Dear Lemon Lima ” (2008) به بازی پرداخت.
در ژانویه ی ۲۰۱۰ ، اما یکی از مدلهای مجله ی V بود و در سال ۲۰۱۰ نیز در چند محصول حضور یافت. در همان سال در نیویورک سیتی نیز فشن بود. به علاوه در هنک کنگ ، نیویورک ، لس آنجلس ، چین و توکیو نیز به عنوان مدل بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهاب حسینی

در سال ۲۰۱۱ ، او در تیم بازیگران “METRO” ( برنده ی آکادمی اوارد) در کنار نوح امیریک و جیمی اسمیتس بود.در اکتبر ۲۰۱۱ ، نیز در سریال “Bunheads” محصول شبکه ABC نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ، در نقش اصلی ملانی سیگال ، کسی که به رقص آکادمی علاقه ی زیادی دارد در سریال “mother-in-law” بازی کرده است. هم چنین در سال ۲۰۱۲ ، او در فیلم مستقل “Nobody Walks ” در کنار دیلان کمدرموت و جین لوی به بازی پرداخته است.
در سال ۲۰۱۱ اما یکی از اسپانسر های تیم رباتیک بود.

در آگوست ۲۰۱۳ نیز اما در “Wilhelmina Models” در نیویورک سیتی مشغول به کار شد.

تاریخ تولد: ۱۵ نوامبر ۱۹۹۴ (سن ۲۵ سال)، سیاتل، ایالت واشینگتن، آمریکا
قد: ۱٫۷۴ متر
آلبوم‌ها: Aquarius (Music From The Original Series)، Aquarius
آموزش: Garfield High School، Orange County School of the Arts، Cornish College of the Arts

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اما دومان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه