بیوگرافی روپرت گرینت

4 سال پیش
4.3/5 - (47 امتیاز)

بیوگرافی روپرت گرینت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 راپرت گرینت متولد ۲۴ آگوست ، ۱۹۸۸ در انگلیس بدنیا آمد. پدرش در کار معامله و مادرش نیز خانه دار بود. او خود اذعان کرده است که بیشترین شغلی که به آن علاقه داشته است فروشندگی بستنی بوده است. ” وقتی من کوچک تر بودم یک مقداری این حس را داشتم که فروش بستنی میتواند کار فوق العاده ای باشد. و همیشه میگفتم که چرا نه؟” . گری رفتاری کاملن خلاف نقشش در هری پاتر دارد. او یک پسر خوش رفتار است. در واقع او پسری است که کمتر تمایل به رفتن به سمت فساد دارد. ” من هیچ گاه پسری دردسر ساز نبوده ام “. شاید بتوان گفت بدترین کاری که او تابحال کرده است دزدین سشوار و کتاب از فروشگاه میباشد. مطمئن هستم که دنیای جرم و جنایت برای من نیست.

زندگینامه روپرت گرینت

بیوگرافی روپرت گرینت

فعالیت هنری

گری در مدرسه ی ریچارد هیل در هردفورشیر درس میخوانده است. در نقش پسر مدرسه ، بخاطر رنگ موهایش که قرمز بوده است توجه زیادی را به خود جلب کرده است. گری همیشه یکی از طرفداران پرپا قرص کتابهای هری پاتر بوده است. وقتی خبر انتخاب بازیگر برای سری هری پاتر به او رسید ، تصمیم گرفت که خود را به این مسابقه برساند و دوست مو قرمز هری پاتر شود. در آن زمان او فقط در چندین کار در مدرسه بازی کرده بود.

با وجود اینکه تجربه ای در بازیگری نداشت ، ولی توانست نقش ران ویزلی را بدست بگیرد.” با خودم گفتم من در اینجا چیزی برای از دست دادن ندارم این فقط یک مصاحبه است. ویدئوی من فقط سه قسمت بود. در واقع این یک رپ در رابطه با خودم بود. من مانند یک زن لباس پوشیدم و نقشم را مثل معلم درامم بازی کردم ، پس بعد بعضی از دیالوگ های مربوط به ران را خواندم.” اینطور که پیداست بازاریابی کمدی و خود آموز او نتیجه داد و گرینت توانست نقش ران را بدست آورد ، در سن ۱۰ سالگی ، توانست نقشی اصلی را بدست بگیرد و در تاریخ و دنیا مشهور شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم شیرزاد
بیوگرافی روپرت گرینت

بیوگرافی روپرت گرینت با اوی درباره ی اولین تجربه اش در هری پاتر صحبت کرد.” قدم زدن در گریت هال برای اولین بار واقعن هیجان انگیز بود.” هر چیز تاثیر گذاری ، غذاهای روی میز ، هوایی که در حال تسویه شدن بود و حتی نور مشعل نیز واقعن شگفت انگیز بود ، این واقعن معرکه ترین صحنه هایی بود که در عمرم دیدم. فروش این فیلم واقعن بالا بود. در سال ۲۰۰۱ ، “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” اولین بار ساخته شد و از ۸ فیلم پرفروش تاریخ شد ، میتوان گفت در جهان فروشی حدودن بالاتر از ۹۷۴ میلیون دلار داشت.

این موفقیت تحسین برانگیز در قسمت اول از سری هری پاتر گری را در کنار دنیل رادکلیف به شهرت زیادی رساند و هم چنین اما واتسون نیز از جمله بازیگران موفق این سری پرفروش بود_ همه ی این بازیگرها در زمره ی مشهورترین های جهان قرار گرفتند. گرین گفت او کمی با شهرتی که بدست آورده است نامنوس است. ” واقعن برایم عجیب است وقتی برگشتم به مدرسه برای پایان امتحانات بعد از فیلم برداری همه چیز عجیب بود. تمام بچه ها موقع قدم زدن من تشویق میکردند و کف میزدند. من هیچ وقت خودم را جدی نمیگرفتم. من گذشته ی خیلی ساده ای داشتم و همیشه این فکر را میکردم که هیچ تغییر بزرگی در زندگیم نمی افتد.”

گری نوجوان

تا خیلی وقت بعد ، گری به بازی در نقش ران در تمام سری های هری پاتر پرداخته است: Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002), Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004), Harry Potter and the Goblet of Fire(2005), Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007) and Harry Potter و the Half-Blood Prince (2009).
گری هم چنین قرار است در دو قسمت آخری این سری نیز شرکت کند ، گرین قرار است ابتدا در “Harry Potter and the Deathly Hallows” (2010) و بعد نیز در قسمت دوم به بازی بپردازد که سال ۲۰۱۱ ساخته خواهد شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلیشیا بث مور

گری به علاوه ی هری پاتر در فیلم های دیگری نیز حضور داشته است: Thunderpants,(2002) ، Driving Lessons (2006) ، Cherrybomb (2009)

زندگی شخصی

گری دیگر بخاطر بازی در سری هری پاتر ناشناخته نیست و چهره ای شناخته شده میباشد. او گفته است که عشق را تجربه نکرده و علاقه ی زیادی به داشتن دوست دختر ندارد. فکر میکند که علاقه ای به داشتن دوست دختر زیبا ندارد و فقط همین که کمی متفاوت باشد برایش کافی میباشد.

برنده – Young Artist Award for Most Promising Newcomer
نامزد – Empire Award for Best Debut
نامزد – Young Artist Award for Best Ensemble in a Feature Film
نامزد – Phoenix Film Critics Society Award for Best Acting Ensemble
نامزد – MTV Movie Awards for Best On-Screen Team

تاریخ تولد:

۲۴ اوت ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، هارلو، بریتانیا
قد:

۱٫۷۳ متر
شریک:

جورجیا گروم (۲۰۱۱–)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی ام‌‌تی‌وی برای بهترین صحنهٔ عاشفانه
خواهر و برادر: جیمز گرینت، سمنتا گرینت، شارلت گرینت، جوجینا گرینت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روپرت گرینت
4.3/5 - (47 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • saina
    3 سال پیش

    ینی من میتونم قربونت بشم اخه تو چقد خوبی 😘😘😘😘😘😘😘😘🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤