بیوگرافی جانی گالکی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جانی گالکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جان مارک گالکی در ۳۰ آپریل ، ۱۹۷۵ در ” Belgium” بدنیا آمد. او در ایلینویز بزرگ شد. با توجه به گفته های خودش بنظر می آید ، خانواده اش از همان ابتدای کودکی او میدانستند که قرار است بازیگر شود. در سن ۷ سالگی ، گالاکی در مخصولات تئاتر شیکاگو گودمن بازی میکرد. در سال ۱۹۸۹ ، او در اولین فیلم خانوادگی خود به نام “Prancer” به بازی پرداخت.

زندگینامه جانی گالکی

بیوگرافی جانی گالکی

فعالیت هنری

جانی بعدن در فیلمی طنز نیز به نشان دادن حرفه ی خود پرداخت “Christmas Vacation” . بعد از مدتی خانواده ی او تصمیم گرفتند که از به شیکاگو بروند و جانی نیز تصمیم گرفت که در بوربانک بماند. مدتی بعد او ۱۶ سال داشت ، جانی پدرش را در این زمان از دست داد.

ماندن در بوربانک برایش موفقیت آمیز بود. سال ۱۹۹۲ ، او توانست در تلویزیون قدم بگذارد و در ” Roseanne” بازی کند. در این برنامه او در نقش دیوید هیلی بود. نقش زیبای او قلب تماشاگران را میلرزاند. تصمیم گرفته شد که جانی برای ۵ فصل در این برنامه بماند.
بازی او در این سیتکام به اعتباراتش در زمینه ی بازیگری افزود. خودش گفته است که این سریال برایش مانند یک داشنگاه میبوده است. بعد از پایان سریال در سال ۱۹۹۷ ، جان به کارش در حرفه ی بازیگری اتمام نداد ، او در قسمتی از فیلم های : I Know What You Did Last Summer, Bounce,Vanilla Sky و هنکاک به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ام.آی.ای.
Big bang Theory

در سال ۲۰۰۷ بعد از پشت سر گذاشتن زمانی سخت با پایان ” Roseanne era” ، در همین سال او در فیلم ” The Little Dog Laughed” بازی کرد ، این فیلم نامزد دریافت جایزه ی تونی اوارد بود.
جانی بعد از مدتی باردگیر به تلویزیون بازگشت ، او در نقش فیزیکدان لئوناردو که دارای مدرک دکترا میباشد در سریال معروف و طنز ” The Big Bang Theory” به بازی پرداخت. لئو به صورت تصادفی با همسایه ی خود که گارسون نیز میباشد (پنی ) احساساتی پیدا میکنند. هم چنین او در کنار دانشمندی دیگر به نام شلدون زندگی میکند. بعد از دو دهه در تلویزیون ، جان برای اولین بار توانست نامزدی امی اوارد و گلدن گلاب را بخاطر نقش لئو داشته باشد.

زندگی شخصی

بازی در این فیلم باعث شد که او واقعن با بازیگر زن این فیلم رابطه داشته باشد ولی مخفیانه و دور از چشم رسانه ها.

آثار

می‌دانم تابستان پیش چه کردی
بین
گزاف‌گویی
آسمان وانیلی
هنکاک
در زمان
حلقه‌ها
تئوری بیگ بنگ (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جانی گالکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه