بیوگرافی آنا تورو

4 سال پیش
4.7/5 - (110 امتیاز)

بیوگرافی آنا تورو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تورو در ملبورن ، ویکتوریا بدنیا آمد. او دختر سوزان و هنز تورو بود ، او در کوینزلند بزرگ شد. او در استیرلینگ ، اسکاتلند بزرگ شد. مادرش اصلیت اسکاتلندی دارد. او یک برادر کوچکتر نیز دارد. تورو در سال ۱۹۹۶ از دبیرستان بنووا مدرک گرفته است. بعدن نیز او از “National Institute of Dramatic Art” (NDIA) در رشته ی هنرهای تجسمی در سال ۲۰۰۱ ، مدرک گرفته است.

زندگینامه آنا تورو

بیوگرافی آنا تورو

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۳ ، تورو در نقش اوفلیا در “Hamlet” (اثر جان بل) محصول شرکت بل شکسپیر بازی کرده است. در سال ۲۰۰۴ ، تورو در فیلم “The Secret Life of Us” فیلمی استرالیایی و تحسین برانگیز در نقش نیکی مارتل بازی کرد. تورو در سریال BBC “Mistresses.” نیز به بازی پرداخته است. در سال ۲۰۰۷ صدای ناریکو در “Heavenly Sword” را عهده دار بوده است.

از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ ، او در نقش اولیویا دانم در سریال آمریکایی “Fringe” به بازی پرداخته است. او در سال ۲۰۰۹ توانست ” Film Breakthrough award” را در استرالیا ببرد.
او هم چنین در نقش ویرجینیا گری در مینی سریال “The Pacific” محصول شبکه HBO بازی کرده است. او ۵ بار نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن ازسال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ بوده است. در کل توانست ۴ بار این جایزه را دریافت کند.

او در ” CollegeHumor” در نقش ” tyrannical traffic cop” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۴ نیز ، تورو بار دیگر در نقش ناریکو در اقتباسی از ” Heavenly Sword” بازی کرده است. تورو در بین ۱۰۰ زن جذاب تلویزیون میباشد و تا بحال نیز ۴ بار توانسته این عنوان را کسب کند. رتبه ی او در سال ۲۰۰۹ ۱۶ بود ، در سال ۲۰۱۰ ۱۷ ، ۲۰۱۱ ۴۸ و در سال ۲۰۱۲ ۶۸ بوده است.
در مارس ۲۰۱۶ ، تورو در نقش وندی فیزیک دان اف بی آی در شبکه نت فلیکس در “Mindhunter” بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی سلیمی آلود
زندگی شخصی

در دسامبر ۲۰۰۸ ، تورو با بازیگر همکار خود مارک ولی در Fringe ازدواج کرد. هردو بعد از یک سال از یکدیگر جداشدند.

فیلم ها

یقه سفید آبی (۲۰۰۲)
شیرهای جوان (۲۰۰۲)
نورهای مسافر (۲۰۰۳)
دختران مک‌لئود (۲۰۰۴)
زندگی مخفی ما (۲۰۰۵-۲۰۰۴)
کتاب الهام (۲۰۰۶)
شمشیر آسمانی (۲۰۰۷)
فراک‌اشتاین (۲۰۰۷)
دلبر (۲۰۰۸)
فرینج (۲۰۱۳-۲۰۰۸)
اقیانوس آرام (۲۰۱۰) در نقش ویرجینیا گری
باز (۲۰۱۳)
فیلم شمشیر آسمانی (۲۰۱۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنا تورو
4.7/5 - (110 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه