بیوگرافی دیلن اوبرایان

4 سال پیش
4.7/5 - (87 امتیاز)

بیوگرافی دیلن اوبرایان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دیلان اوبرایان ( متولد ۲۶ آگوست ، ۱۹۹۱) در نیویورک بدنیا آمد ، مادرش بازیگر و پدرش نیز به کار بروی دوربین مشغول بود. او تا سن ۱۲ سالگی در نیوجرسی بود. بعدن او و خانواده اش به کالیفرنیا سفر کردند. پدرش ایرلندی میباشد ، مادرش نیز ایتالیایی ، انگلیسی و اسپانیایی میباشد.

زندگینامه دیلن اوبرایان

بیوگرافی دیلن اوبرایان

فعالیت هنری

دیلان در سال ۲۰۰۹ از دبیرستان میرا کوستا مدرکش را گرفت ، او در ابتدا میخواست که به کار فیلم برداری ورزش بپردازد و بعد نیز میخواست که در “Mets” کار کند. در سن ۱۴ سالگی ، دیلان به ارسال فیلم های اورجینال در کانالهای یوتیوب میپرداخت. ، بعد از مدتی یک تهیه کننده و کارگردان محلی از او خواست که بروی سریالهای اینترنتی در زمان بودنش در دبیرستان بپردازد. در زمان کارش در سریال اینترنتی ، دیلان با بازیگری که او را با یک مدیر آشنا کرد ملاقات کرد. او در اواخر سال ۲۰۰۹ تصمیم داشت که در دانشگاه سیراکوز به کارش ادامه دهد ، اما تصمیم گرفت که به حرفه ی بازیگری بپردازد.

حرفه

قبل از شروع این حرفه ، دیلان در فیلم های کمدی و کوتاه زیادی به بازیگری ، تهیه کنندگی و کارگردانی پرداخت. این فیلم ها را در شبکه ی خود در یوتیوب پخش میکرد. او هم چنین در قبل از به دست آوردن نقشی مهم در سریال “Teen Wolf” در برنامه های زیادی نیز نقش نمایی کرده است این سریال براساس فیلمی ساخته شده در سال ۱۹۸۵ به همین نام میباشد. او تصمیم دارد که در نقش اسکات در این برنامه به بازی بپردازد ، اما بعد از خواندن فیلم نامه ، تصمیم گرفت که نقشش را عوض کند. بعدن در سال ۲۰۱۰ ، او توانست در نقش استالیز در این سریال به بازی بپردازد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جولیا استایلز

در سال ۲۰۱۱ ، دیلان برای بازی در کمدی مستقل به نام “High Road” به مخاطبان معرفی شد ، این فیلم را مت والش کارگردانی میکرد و Horatio Sanz, Rob Riggle, Abby Elliott و Lizzy Caplan در آن بازی کرده اند.
همان سال او در ، “The First Time” نیز بازی کرده است. این فیلم در سال ۲۰۱۲ در جشنواره ی فیلم ساندنس حضور یافت و بعد نیز به اکران رسید.

در سال ۲۰۱۳ ، دیلان در کمدی “The Internship” بازی کرد ، این فیلم به کارگردانی شان لوی میباشد. هم چنین قرار شد که او در نقش اصلی نیز در ” Glimmer” فیلمی علمی تخیلی بازی کند ، ولی بخاطر اینکه سرش شلوغ بود نتوانست در این برنامه حضور یابد.

دونده هزارتو

او در “The Maze Runner” نیز بازی کرده است ، این فیلم براساس رمانی به همین نام میباشد ، فیلم برداری این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۳ شروع شد. بعد از مدتی فیلم بعدی نیز شروع شد و او قرار شد در “Maze Runner: The Scorch Trials” نیز بازی کند. این فیلم نیز در ۱۸ سپتامبر ، ۲۰۱۵ اکران شد.

در سال ۲۰۱۶ ، او قرار است در “Deepwater Horizon” به بازی بپردازد. هم چنین قرار است در فیلم ” American Assassin” نیز بازی کند.
قرار است در سال ۲۰۱۷ ، “Maze Runner: The Death Cure” ساخته شود و در سال بعد نیز اکران شود.

فیلم‌شناسی
دونده مارپیچ: درمان مرگ ۲۰۱۷
دیپ‌واتر هاریزون ۲۰۱۶
دونده مارپیچ: محاکمات سوختگی ۲۰۱۵
دونده مارپیچ ۲۰۱۴
تین ولف (سریال)
کارآموزی ۲۰۱۳
New Girl
The First Time
آدم‌کش آمریکایی
Bumblebee
۲۰۲۰ Monster problems
(Weird city (YouTube serial

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیامک جهانگیری
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیلن اوبرایان
4.7/5 - (87 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه