بیوگرافی جان کیوسک

4 سال پیش
بیوگرافی جان کیوسک
Rate this post

بیوگرافی جان کیوسک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جان پائول کوساک در ۲۸ ژوئن ، ۱۹۶۶ در ایلینویز متولد شد. او چهارمین فرزند از ۵ فرزند میباشد. مادرش معلم ریاضی و پدرش نیز فیلم ساز و بازیگر بوده است. در سن ۸ سالگی تا ۱۲ سالگی یکی از پرکارترین تبلیغ کنندگان بود.

زندگینامه جان کیوسک

بیوگرافی جان کیوسک

فعالیت هنری

در سال ۱۹۸۳ ، جان اولین بار در فیلم نوجوانانه ی “Class” بازی کرد. با این بازی او توانست در فیلم های دیگری نیز به بازی بپردازد مانند “Sixteen Candle” و ” Better Off Dead”. گرچه ، در فیلم های نوجوانانه ی زیادی به بازی پرداخت ولی سعی کرد که زیاد در اینگونه فیلم ها حضور نیابد. در سال ۱۹۸۹ ، او در ” classic Say Anythingas” ( ساخته ی کامرون کرو) بازی کرد. بعد از این نیز او پیشنهاد های بیشتری داشت.

در سال ۱۹۹۰ ، جان اولین نقش مردانه ی خود را در ” The Grifters” بازی کرد. در سال ۱۹۹۷ ، بعد از بازی کردن در فیلم های درام و کمدی در اواسط این دهه به نویسندگی و تهیه کنندگی نیز پرداخت و در ” Grosse Point Blank ” بازی کرد ، او در این فیلم در مقابل مینی درایور به بازی پرداخته است. این فیلم کمدی ترسناک مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ، این تحسین ها دامنه ای فوق العاده گسترده داشت.

سایر آثار مهم

از دیگر فیلم هایی که جان در آنها بازی کرده است ، ” Midnight in the Garden of Good” و ” Evil,Pushing Tin ” و ” Being John Malkovich” میباشد. در سال ۲۰۰۰ ، او به تهیه کنندگی ادامه داد. جان هم چنین در فیلم ” cult novel High Fidelity” نیز بازی کرد. در سال ۲۰۰۱ ، او در نقش ” the thwarted” بازی کرد، او در فیلم رمانتیک “Serendipity” و ” America’s Sweethearts” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیم وایلد

در سال ۲۰۰۳ نیز بخاطر بازی در فیلم ترسناک ” Identity” توانست پشتیبانی زیادی کسب کند. در سال ۲۰۰۵ ، جان در ” Must Love Dogs ” به بازی پرداخت. دیگر فیلم ترسناکی که او در آن بازی کرده است “۱۴۰۸ (۲۰۰۶)” میباشد ، بعدن نیز در ” political satireWar, Inc. (2008).” حضور یافت. در سال ۲۰۱۰ ، جان در ” Hot Tub Time Machine” و سال ۲۰۱۲ در ” The Raven” و ” The Butler ” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۵ نیز او در ” Love & Mercy ” نقش نمایی کرده است.

در زمینهٔ ورزش جان کیوساک از طرفداران ورزش بیسبال و دو تیم مطرح «شیکاگو کلابز» و «شیکاگو وایت سوکس» است. خود جان نیز در رشتهٔ کیک‌بوکسینگ به مدت ۲۰ سال ورزش کرده‌است. از مربیان پیشین جان، «بنی اورکیدز»، از قهرمانان اسبق این رشته را می‌توان نام برد. جان برای آمادگی برای بازی در فیلم چیزی بگو، کیک‌بوکسینگ را زیر نظر اورکیدز شروع کرد. جان دارندهٔ کمربند مشکی دان ۶ در این رشتهٔ ورزشی است.

او برادر کوچک‌تر جون کیوسک بازیگر آمریکایی است.

تاریخ تولد: ۲۸ ژوئن ۱۹۶۶ (سن ۵۳ سال)، اوانستون، ایلینوی، آمریکا
قد: ۱٫۸۷ متر
خواهر و برادر: جون کیوسک، ان کیوسک، بیل کیوسک، سوزی کیوسک
کتاب‌ها: Things that Can and Cannot be Said: Essays and Conversations، GAA Book of Days، Two Small Holes، High Fidelity
والدین: دیک کیوسک، اَن پائولا کیوسک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جان کیوسک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه