بیوگرافی کن واتانابه

4 سال پیش
بیوگرافی کن واتانابه
2.4/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی کن واتانابه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 واتانابی در نیگاتا بدنیا آمد. مادرش معلم و پدرش نیز معلم بود. بخاطر شغل والدینش او کودکی خود را چندین روستا گذراند ، هردوی این روستاها جزئی از تاکادا میشدند. او در مدرسه ی کودی درس خوانده است ، در کلوپ کانسرت بند نیز عضو بوده است. او قصد داشت که به موسیقی بپردازد ولی بخاطر مسائل مختلفی نمیتوانست کار کند ، مشکلاتی مانند پول کافی برای آموزش. بخاطر این مشکلات ، او از ورود به عرصه ی موسیقی پشیمان شد.

زندگینامه کن واتانابه

بیوگرافی کن واتانابه

فعالیت هنری

بعد از اخذ مدرک در سال ۱۹۷۸ ، برای اینکه بازیگر شود به توکیو سفر کرد ، اولین موفقیت بزرگش را با رفتن به تئاتر ” troupe En” بدست آورد. در زمان کارش در تئاتر ، واتانابی در نقش قهرمان در “Shimodani Mannencho Monogatari” ، در تولیدات یوکیو نیناگاوازا حضور داشت. نقشش موفقیت های زیادی کسب کرد و او مورد تحسین زیادی قرار گرفت.

در سال ۱۹۸۲ ، او در ” Michinaru Hanran ” اولین بار در تلویزیون حضور یافت و اولین حضورش در نقش سامورایی در ” Mibu no koiuta” بود. او اولین فیلم را نیز در سال ۱۹۸۴ در “MacArthur’s Children” بازی کرد.
واتانا بیشتر بخاطر بازی در نقش سامورایی در سال ۱۹۸۷ در “Dokuganryu Masamune (One eyed dragon, Masamune)” شهرت دارد. او هم چنین در نقش ” Matsudaira Kurō” نیز در “jidaigeki Gokenin Zankurō” بازی کرده است.

در سال ۱۹۸۹ ، واتانا در “Heaven and Earth” به بازی پرداخت. بعد از تحمل مشکلات جسمی او در دهه ۹۰ به بازیگری بازگشت. در سال ۱۹۹۸ در کیزونا در کنار کوجی یاکوشو به بازی پرداخت و آکادمی اوارد ژاپن را بخاطر بهترین بازیگر مرد بدست آورد.
در سال ۲۰۰۲ ، او از تئاتر کنار کشید و به کی دش پیوست. فیلم ” Sennen no Koi ” نیز نامزدی جایزه ی آکادمی اوارد ژاپن را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لورن گراهام
نقش های جهانی

در سال ۲۰۰۳ ، واتانا به مخاطبان اروپایی و آمریکایی معرفی شد ، واتانا قرار بود در فیلم “The Last Samurai” (قرن ۱۹ ) بازی کند. عملکردش در نقش ” Lord Katsumoto” نامزدی آکادمی اوارد بهترین بازیگر را برایش به ارمغان آورد.

واتانا در سال ۲۰۰۵ در فیلم “Memoirs of a Geisha” ، در نقش ” Chairman Iwamura” به بازی پرداخت. در همان سال ، او در فیلم “Batman Begins” اثر کریستوفر نولان در نقش ” Ra’s al Ghul’s decoy” را بازی کرد. در سال ۲۰۰۶ ، او در “Letters from Iwo Jima” (اثر کلیت ایستوود) به بازی در نقش “Tadamichi Kuribayashi” میپرداخت. هم چنین در بازی ” Batman Begins” نیز صدا گذاری ” Ra’s al Ghul’s decoy” برعهده داشت.

او هم چنین تبلیغات American Express, Yakult, Canon و NTT DoCoMo. در سال ۲۰۰۴ ، اسم او در مجله ی مردم در لیست ۵۰ مردم زیبا ی دنیا قرار داده شد.در سال ۲۰۰۹ ، او در “The Vampire’s Assistant” به بازی پرداخت. در سال ۲۰۱۰ نیز، او در فیلم “Inception” بازی کرد. در سال ۲۰۱۴ ، واتانا در فیلم “Transformers: Age of Extinction” و “Godzilla” بازی کرد که هردو از جمله پرفروش ترین فیلم های هالیوود بودند.

تاریخ تولد:
۲۱ اکتبر ۱۹۵۹ (سن ۶۰ سال)، Koide
قد:
۱٫۸۴ متر
همسر: کاهو مینامی (ازدواج ۲۰۰۵–۲۰۱۸)، یومیکو واتانابه (ازدواج ۱۹۸۳–۲۰۰۵)
کودکان: اَن واتانابه، دای واتانابه
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کن واتانابه
2.4/5 - (9 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • میثم
    2 سال پیش

    خدا بیامرزتش، کودکی ما با آهنگ های خاطره انگیز و رویایی ایشان که در فیلم های باخانمان و بلفی و… بود گذشت، قطعا جاشون بهشته، خدمت به خلق بالاترین خوبی هاست