بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

روزی هانتینگتون بزرگترین فرزند خانواده که در انگلیس متولد شد. او در مزرعه ی دیون ، انگلیس بزرگ شد. خانواده اش به پرورش حیوانات مشغول بودند. مادرش به عنوان مربی حصوصی بود.

زندگینامه رزی هانتینگتون وایتلی

بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی

فعالیت هنری

زمانی که روزی تمام اتاقش را با عکسهای کی موس و نائومی کمپبل پر کرده بود رویایی مدل شدن را نداشت. فقط دوست داشت که در شهر زندگی کند و از زندگی کسل کننده ی روستایی بگریزد. در سن ۱۵ سالگی ، روزی توانست شغلی برای خود دست و پا کند ، در آژانس مدلینگ لندن شغلی که انترن شیپ داشت. او در دنیای مدلینگ اولین بار این کار غیر عادی را پیدا کرد ، البته بعد از مدتی آژانس دیگری نیز از او در خواست کرد که اگر به حرفه ی مدلینگ علاقه دارد به آژانس آنها بپیوندد. او در ابتدا در مقابل دوربین بود . با این کار او توانست برای خانواده اش ماشین بخرد.

ستاره ی در حال رشد

حرفه ی مدلینگ برای او یک کار فوق العاده بود. او در ” Teen Vogue ” و ” ELLEgirl ” و در جاهای دیگری برای طراحان دیگری مانند ” Tommy Hilfiger” و ” French Connection” کار کرده است. در سن ۱۸ سالگی ، به نیویورک سفر کرد. در آنجا او شروع کرد به کار کردن برای ” lingerie giant Victoria’s Secret”. این برنامه از معروفترین برنامه های فشن میباشد و کسانی مانند ” Karolina Kurkova” در آن حضور داشته اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مرجان ساتراپی

سه سال بعد نیز او به ” high-end fashion house Burberry” قرار داد بست. روزی عکسش در کاور مجله ی ” British Vogue ” نیز بوده است ، این مال سال ۲۰۰۸ بوده است. البته با گذشت زمان او توانست کارهای بیشتری را بدست آورد ، شامل بازی کردن در فیلم ها

حرفه ی بازیگری

در سال ۲۰۱۰ ، روزی توانست ایفای نقش در تلویزیون را برعهده بگیرد او در فیلم بودجه بالا و اکشن ” Transformers: Dark of the Moon” به بازی پرداخت. در واقع او بجای مگان فاکس در این فیلم ها بازی کرده بود و در واقع معشوقه ی شیا میشد ، این فیلم به کارگردانی ” Michael Bay” بود. هانتینگتون زمانی که در حال کار در عرصه ی سینما بود ، کبودی ها و زخم های فیزیکی زیادی در بدنش پدیدار شد. او هم چنین باید یاد میگرفت که از دست تمام موجودات فضایی داخل فیلم فرار کند.
حتی بعد از پخش فیلم نیز او از شهرتی که بدست آورده بود لذت برد. او توانست در سال ۲۰۱۱ دو افتخار کسب کند. نام او در مجله ی ” Maxim” در بین ۱۰۰ زن زیبای دنیا قرار داده شد و بعدن نیز نام او در بین ۱۰۰ زن زیبای دنیا قرار داده شد.

فروش فیلمی که در آن بازی کرده بود ، بالاتر از ۱ بیلیون دلار بود. روزی در واقع در وضعیتی بود که بینندگان به نوعی پایان برخی از کارها برایش به حساب می آمد ، چون این اولین بازی او بود. یکی از خبرنگاران CNN گفت که روزی در واقع مگان فاکس را شبیه مری استریپ کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستف اونوره

او بعد از مدتی به حرفه ی مدلینگ بازگشت ، هانی در اواخر سال ۲۰۱۱ به ” Burberry” کمک کرد تا بدن جدید معطر خود را بیرون بدهند. او هم چنین در ” Marks & Spencer” در کنار بازیگر ریان رینولد نیز حضور داشته است.
او در فیلم “Mad Max” فیلمی اکشن و بازساخته شده ، در کنار تام هاردلی به بازی پرداخته است.

زندگی شخصی

روزی با بازیگر فیلم های اکشن ” Jason Statham” است. در گذشته نیز او با بازیگر ” Olivier Martinez” بوده است.

تاریخ تولد:
۱۸ آوریل ۱۹۸۷ (سن ۳۲ سال)، پلیموث، بریتانیا
قد:
۱٫۷۵ متر
شریک(های) زندگی:
جیسون استاتهام (۲۰۱۰ تا کنون)
شریک:
جیسون استاتهام (۲۰۱۰–)
کودکان:
جک اسکار استاتهام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه