بیوگرافی سم کلفلین

4 سال پیش
4.5/5 - (82 امتیاز)

بیوگرافی سم کلفلین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سم کالفین در سافورک بدنیا آمد. او سومین فرزند از ۴ فرزند میباشد. پدرش کارمند و مادرش نیز دستیار بود. او سه برادر دارد. در کودکی ، او به فوتبال علاقه مند بود. وقتی به بازی فوتبال مشغول بود جراحتش باعث شد که از دنیای فوتبال حرفه ای جدا بماند. بعد از دوران دبیرستان به کار بازیگری پرداخت. در سال ۲۰۰۳ ، او به هنرهای تجسمی میپرداخت. بعدن نیز به آکادمی هنرهای تجسمی در لندن رفت تا به موسیقی و هنر درام بپردازد. در سال ۲۰۰۹ نیز فارغ التحصیل شد.

زندگینامه سم کلفلین

بیوگرافی سم کلفلین

فعالیت هنری

کالفین اولین بار در سال ۲۰۱۰ ، اولین بار در سریال کوتاه در تلویزیون حضور یافت به نام “The Pillars of the Earth” در این برنامه او در نقش ریچارد بود و سریال بعدی که در آن به بازی پرداخت “Any Human Hear” بود.سال ۲۰۱۱ ، او در نقش توماس در ” The Seventh Son” قرار بود به بازی بپردازد ، ولی به دلیلی نامشخص این نقش به کس دیگری واگذار شد. در آپریل همین سال قرار شد او در “United” نقش نمایی داشته باشد. در آپریل ۲۰۱۰ ، او در نقش فیلیپ سوئیف در “Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides” بازی کرد. بخاطر این بازی نامزد دریافت هفدهمین جایزه ی امپایر شد.

در سال ۲۰۱۲ ، نیز او در نقش جک در سریال “White Heat” حضور یافت . سال بعد نیز در “Snow White and the Huntsman” بازی کرد. در سال ۲۰۱۳ و ۱۴ نیز در “The Quiet Ones” نقش نمایی کرد.
در ۲۲ آگوست ۲۰۱۲ ، قرار بود که در نقش “Finnick Odair” در ” in The Hunger Games film series” باشد ، کارش را با “The Hunger Games: Catching Fire” نیز شروع کرد. نقش خود را در “The Hunger Games: Mockingjay – Part 1” و قسمت دوم نیز ادامه داد و در سال ۲۰۱۵ این فیلم پخش شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد کاسبی

در فوریه ۲۰۱۳ ، او در نقش آلکس در “Where Rainbows End” بازی کرد. بعدن نیز در فیلم کمدی “Love, Rosie” حضور یافت. از دیگر کارهای او میتوان “Me Before You,” و “The Huntsman: Winter’s War” را نام برد.

زندگی خصوصی

در سال ۲۰۱۱ ، او با “Laura Haddock” رابطه داشت. بعد از بازی در “The Hunger Games: Mockingjay – Part 2” ، او اعلام کرد که با لارا منتظر فرزند اول خود هستند. فرزند اول آنها یک پسر بود که در دسامبر ۲۰۱۵ متولد شد.

تاریخ تولد:
۲۷ ژوئن ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، ایپسوییچ، بریتانیا
همسر(ها):
لارا هادوک(۲۰۱۹_۲۰۱۳)
نام اصلی:
ساموئل جورج کلفلین
همسر:
لارا هادوک (ازدواج ۲۰۱۳–۲۰۱۹)
نامزد دریافت جایزه:
جایزهٔ سینمایی ام‌تی‌وی برای بهترین مبارزه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سم کلفلین
4.5/5 - (82 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه