بیوگرافی پائولا پاتون

4 سال پیش
4.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی پائولا پاتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پاتون در لس آنجلس ، کالیفرنیا بدنیا آمد. پدرش معلم و مادرش نیز وکیل بود. پدرش سیاه پوست آفریقایی آمریکایی و مادرش نیز سفید پوست بود. او در مدرسه ی همیلتون درس میخوانده است و بعد نیز در کالج برکلی بوده است. بعدن به مدرسه ی فیلم رفت. بعد از مدتی اتمام تحصیلات و درس خواند توانست بخاطر ساخت مستند درباره ی PBS سه ماه ثبت نام را برنده شود.

زندگینامه پائولا پاتون

بیوگرافی پائولا پاتون

فعالیت هنری

پتون برای آشر در سال ۲۰۰۴ در آلبوم “Confessions” در نقش خواننده ی اضافی بود. او هم چنین به عنوان خواننده ی ووکال در آهنگ ” Can U Handle It?” نیز حضور داشت. این آهنگ نیز توسط رابین تیکتی نوشته شده بود. او آهنگ دیگری نیز داشت در البوم رابین به نام ” Max” . این نام گرفته شده از نام مستعار او ماکسین بود. او اولین بار در فیلم در قسمت کوتاهی از درام “London” بازی کرد. بعدن در سال ۲۰۰۶ ، او در کنار OutKast که آندره بنجامین هم جز آنها بود در فیلمی به نام “Idlewild” حضور یافت کارگدان این فیلم برایان باربر بود.

با این حال اولین فیلمی که باعث شهرت پاتون شد در همان سال بود که او در نقش اصلی کلاری کاچور در فیلمی علمی تخیلی به نام “Déjà Vu” در کنار دنزل واشگتن بازی کرد. این فیلم توانست از سوی مخاطبان مورد تحسین زیادی قرار بگیرد. اما این فیلم یکی از موفقت ترین های هالیوود بود و بیش از ۱۸۰ میلیون دلار فروش داشت. او هم چنین در کنار همسر خود رابین در ” Lost Without You” نیز در سال ۲۰۰۶ حضور یافت. در سال ۲۰۰۸ ، پاتون در تلویزیون در کنار کیت مادیسون در فیلم ” Swing Vote” بازی کرد. هم چنین در فیلم ترسناک و فراطبیعی “Mirrors” در نقش همسر بن بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشید فهیم
Precious

در فیلم تحسین برانگیز لی دنیلز “Precious” بازی کرده است. در نقش خانم بلو رین نیز که معلم میباشد در هارلم ، نیویورک حضور داشته است. او بعدن در نقش ملکه لطیفه در “Just Wright (2010)” بازی کرده است.
در اواخر سال ۲۰۱۰ ، پاتون اعلام کرد که در سریال “Law & Order: Special Victims Unit” حضور می یابد. گرچه ، پاتون توانست در نقش اصلی در “Mission: Impossible – Ghost Protocol ” بازی کند ، اما در سریال فقط یک قسمت را بازی کرد و بیشتر در آن حضور نداشت. این فیلم در ۱۶ دسامبر ، ۲۰۱۱ اکران شد. البته در همین سال او در کمدی “Jumping the Broom” نیز حضور داشت. این فیلم در مقابل هزینه ی ۶ میلیون دلاریش توانست فروشی بیش از ۳۷ میلیون دلار داشته باشد.

در سال ۲۰۱۳ ، او در “The Perfect Match” بعد در “The Do-Over” در کنار آدام سندلر حضور داشت. بعدن نیز در “Warcraf” بازی کرده است که به تازگی اکران شده است.

زندگی شخصی

در سال ۱۹۹۱ او با رابین آشنا شد بعد از بودن در کنار او در سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند ، بعدن در سال ۲۰۱۰ صاحب فرزند شدند و در سال ۲۰۱۴ بعد از ۲۱ سال زندگی در کنار یکدیگر طلاقشان را بصورت رسمی اعلام کردند.

تاریخ تولد: ۵ دسامبر ۱۹۷۵ (سن ۴۴ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۱ متر
همسر: رابین تیک (ازدواج ۲۰۰۵–۲۰۱۵)
والدین: جویس پیتن، چارلز پیتن
کودکان: Julian Fuego Thicke

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پائولا پاتون
4.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه