بیوگرافی برت دالتون

4 سال پیش
3.5/5 - (22 امتیاز)

بیوگرافی برت دالتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 برت پاتریک دالتون در کالیفرنیا درس میخواند و در سال ۲۰۰۱ از آنجا فارغ التحصیل شد. همانجا بود که به بازیگری علاقه پیدا کرد و در محصولات شرکت “One Flew Over the Cuckoo’s Nest” حضور یافت. برت رئیس فدراسیون بورسیه ی کالیفرنیا بود. در نقش اصلی در آنجا حضور یافت.بعد نیز در دانشگاه برکلی کالیفرنیا مشغول به تحصیل شد و مدرک گرفت. دالتون توانست مدرک هنرهای زیبا را از دانشگاه یل در سال ۲۰۱۱ بگیرد. یکی از همکلاسی های او برنده ی اسکار”Lupita Nyong’o” بوده است.

زندگینامه برت دالتون

بیوگرافی برت دالتون

فعالیت هنری

در نوامبر ۲۰۱۲ ، او در نقش جاس در سریال تلویزیونی “Agents of S.H.I.E.L.D ” حضور داشت. این سریال در میان برنامه های تلویزیونی مارول جایی برای خود دست و پا کرد. نقش فیل کالسون و تیم کوچکش در این فیلم قهرمانان اصلی میباشند. از دیگر کارهای دالتون بازی در Blue Bloods, Army Wives و Nurses و هم چنین حضور در “Killing Lincoln” محصول شبکه نشنال جیوگرافی و محصولات رادلی اسکات را میتوان نام برد.از کارهای تئاتری او نیز Passion Play, Romeo and Juliet و Happy Now? را میتوان نام برد ، به علاوه در برنامه های دیگری نیز در تئاتر Sweet Bird of Youth and Demon Dreams ؛ ; Macbeth (Macbeth) and You Can’t Take It With You را میتوان نام برد.

در ۱۶ می ، ۲۰۱۴ ، دالتون در درام “The Tourist” در نقش اریک لازارد ، قهرمان فوتبال و ستاره ی دانشگاه که دچار مشکلاتی در سرش میشود و این بازی برای خطر آفرین میگردد و هم چنین چهره ی فریبنده برای زنان بشمار میرود در کنار استانا کاتیک و امیلی اتک بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی سیما مطلبی

درسال ۲۰۱۵ ، دالتون در “Until Dawn (2015)” صدا گذاری کرده است ، بازی اکشن ترسناک که توسط شرکت سونی برای پلی استیشن ۴ ساخته شده است. در فوریه ، دالتون نامزد دریافت جایزه بازیهای ویدئویی ترید شد.

تاریخ تولد: ۷ ژانویهٔ ۱۹۸۳ (سن ۳۷ سال)، سن خوزه، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
همسر: Melissa Trn (ازدواج ۲۰۱۵)
کودکان: سیلویا دالتون
آموزش: Westmont High School، Yale School of Drama، دانشگاه كاليفرنيا، دانشگاه ييل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برت دالتون
3.5/5 - (22 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه