بیوگرافی گرگ موریس

4 سال پیش
بیوگرافی گرگ موریس
Rate this post

بیوگرافی گرگ موریس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 در اوهایو متولد شد ، در جنگ کره در ارتش آمریکا خدمت میکرد. موریس بازیگری خود را در دهه ۱۹۶۰ آغاز کرد و در سریال های زیادی حضور یافت ، از جمله The Twilight Zone, Branded و Ben Casey. در سال ۱۹۶۶ ، در نقش متخصص برق بارنی کولر در سریال تلویزیونی “Mission: Impossible” بازی کرده است.

زندگینامه گرگ موریس

بیوگرافی گرگ موریس

فعالیت هنری

موریس ، پیتر لوپوس و باب جانسون تنها بازیگرانی بودند که تا آخری سریال حضور داشتند. در زمان حضورش در کالج ، موریس در تئاتر کار میکرد و در برنامه رادیویی جز مجری بود. او در ساخت کنسرت در دانشگاه نیز با دوستانش همکاری داشته است. بعد از کالج ، اولین بار با حضورش در “The Death of Bessie Smith” بصورت حرفه ای در صحنه ی تئاتر به بازی پرداخت. از اولین نقش های تلویزیونی او کامو در “The Dick Van Dyke Show” بود که موریس در قسمت ” That’s My Boy?” بازی کرده بود. در این برنامه راب فکر میکرد که از بیمارستان فرزند اشتباهی را گرفته است. نقش موریس که به عنوان پدر بچه ی دیگر بازی کرده بود. در سال ۱۹۶۳ تا ۶۴ ، موریس در درام ” about college life” ساخت شبکه ABC حضور داشته است.

در این سریال کسان دیگری نیز مانند جیسون ایورز و هنری جونز نیز بوده اند. بعد از اینکه ” Mission: Impossible ” کنسل شد ، موریس بصورت مهمان در “The Six Million Dollar Man ” به بازی پرداخت. البته این مال زمانی بود که هنوز در سریال “Vega$” ( از فصل دوم وارد این برنامه شد) به بازی نپرداخته بود. بعد از کنسل شدن این برنامه در سال ۱۹۸۱ نیز ، موریس برای یک دهه در فیلم ها بصورت مهمان بازی میکرد. در چند قسمت کوتاه از سریال “Mission: Impossible” ( باز ساختی از همین سریال) حضور یافت. در این سریال پسر موریس نیز بازی کرده بود. او در دو فصل از سریال ” What’s Happening!” نیز بازی کرده است ، در نقش لارنس نیلسون. بعدن نیز بعنوان بازیگر مهمان در “Password ” و “Password Plus ” (1960 و ۱۹۷۰) حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سها نیاستی
مرگ

موریس رد ۲۷ آگوست ، ۱۹۹۶ بخاطر سرطان در لاس وگاس ، نوادا از دنیا رفت در این زمان او ۶۲ سال سن داشت. کمی بعد از مرگش فیلم “Mission: Impossible” با بازی تام کروز ساخته شد.

گزیده فیلمشناسی
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

دکتر کیلدر (۱۹۶۳)
منطقه نیمه‌روشن (۱۹۶۳)
فراری (مجموعه تلویزیونی) (۱۹۶۵)
مأموریت: غیرممکن (۱۹۶۶–۱۹۷۳)
مرد شش‌میلیون‌دلاری (۱۹۷۴)
خیابان‌های سان‌فرانسیسکو (۱۹۷۵)
مینی‌سریال ریشه‌ها: نسل‌های بعدی (۱۹۷۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گرگ موریس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه