بیوگرافی سراب شوکلا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سراب شوکلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ساروبا شاکولا ( متولد ۵ مارس ۱۹۶۳) بازیگر هندی است ، که بازیگر تئاتر سینما و کارگردان میباشد. بیشتر بخاطر کار در “Satya (1998) Barfi! (2012), Jolly LLB (2013), Kick (2014) شناخته شده است. در سال ۲۰۱۴ ، توانست بخاطر بازی در نقش “Jolly LLB” جایزه فیلم های بین المللی را ببرد.

زندگینامه سراب شوکلا

بیوگرافی سراب شوکلا

فعالیت هنری

خانواده ی شاکولا منطقه ی زندگی خود را برای رفته به دهلی ترک کردند ، در آن زمان او فقط ۲ سال داشت. بعد از دوران مدرسه ، او در دانشگاه خالسا ، دهلی درس خواند. کار حرفه ای او نیز در سال ۱۹۸۴ با رفتنش به تئاتر شروع شد.

حرفه

شاکولا کارش را با حضور در “A View From The Bridge” در سال ۱۹۸۶ شروع کرد. سال بعد نیز بعد از چندین حضور در عرصه ی تئاتر در “Bandit Queen” برای اولین با حضور یافت. هم چنین در “Tehkikaat” نیز بازی کرد. این برنامه به کارگردانی کاران رازدان ساخته شد. شاکولا نویسندگی و بازیگری “۹ Malabar Hill” را نیز برعهده داشته است. در آن زمان به کارهای کمدی در “۲ to Tango, 3 to Jive” نیز میپرداخته است.

بهترین کار شاکولا برای زمانی بود که در سال ۱۹۹۸ در فیلم کلاسیک “Satya” در نقش گانگستر ماما به بازی پرداخت. جایزه استار اسکرین را بخاطر این بازی بدست آورد. او در صحبت هایش با شبکه های تلویزیونی اعلام کرده است که بیشتر دوست دارد در فیلم هایش به واقعیت بپردازد تا خیالات و هم چنین نیز در مورد کمدی سیاه خود نیز گفته است:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارولینا کورکووا

“اگر با دقت به کار من نگاه کنید ، تمامش کمدی تاریکی است. ما همیشه تمام موارد را بصورت طنز یا واقعیت میبینیم. اما خیلی بیشتر از اینهاست. مانند وقتی ما میخندیم ، گریه کردن هم همینطور.
در سال ۲۰۰۳ ، شاکولا نویسندگی نقش “Calcutta Mail” را عهده دار بوده است و توانسته اولین جایزه را بخاطر این کارها بدست آورد. در سال ۲۰۰۸ ، شاکولا در اولین فیلم بین المللی خود “Slumdog Millionaire” حضور یافت و گلدن گلاب و آکادمی اوارد را بدست آورد.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که سراب شوکلا در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

محبت‌ها
لگد
برفی!
جاگا جاسوس
شیوای
جولی ال‌ال‌بی ۲
ادامه بده مونا
نبرد
قهرمان واقعی
پی‌کی
زخم
آرجون پاندیت
ریتم
این بمبئی است عشق من
نایاک
یورش
تبعیض
مدرسه
ولگرد
یقین
ملکه راهزنان
بیگانه
حقیقت
محله آسی
بمبئی اکسپرس
قریب
زندگی این سال
عامل زویا
عروسی دوستم است
هری پوتار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سراب شوکلا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه