بیوگرافی مایکل مدسن

4 سال پیش
3/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی مایکل مدسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مایکل مدیسون ( متولد ۲۵ سپتامبر ، ۱۹۵۷) در سال ۱۹۸۲ ، در فیلم مستقل “Against All Hope” بازی کرد ، این اولین فیلم او میباشد. بعد نیز در فیلم “WarGames”(1983) نقش کوتاهی را به اجرا درآورد. در همان سال ، مایکل در قسمت دیگری از فیلم تلویزیونی “Special Bulletin” حضور یافت.

زندگینامه مایکل مدسن

بیوگرافی مایکل مدسن

فعالیت هنری

کمی بعد ، مدیسون در قسمتی از سریال “Cagney and Lacey” بازی کرده است. این برنامه در ۲۲ اکتبر ، ۱۹۸۴ اکران شد. بعدن مدیسون به لس آنجلس رفت و در فیلم های دیگری نیز حضور یافت ، “The Natural (1984)” از جمله ی این فیلم هاست ، به علاوه در “Kill Me Again (1989)” ، “Susan Sarandon in Thelma & Louise (1991)” نیز حضور داشته است.

بعد از این فیلم ها ، مدیسون در نقش های بیادماندنی دیگری حضور یافت. در “Reservoir Dogs” که توجه زیادی را به او جلب کرد. مدیسون در فیلم های زیادی حضور داشته است ، Free Willy, Mulholland Falls, Wyatt Earp, Species و Donnie Brasco. هم چنین ، مایکل به علاوه قرار بود که در “Pulp Fiction” نیز به بازی بپردازد. در اواسط دهه ۹۰ ، مدیسون در فیلم های کم بودجه نیز حضور داشت ، در “Kill Bill” ، “Die Another Day” و “Sin City”.

Scary Movie 4

بعد نیز در “Scary Movie 4″(2006) نیز حضور داشته است. فیلم بعدی که در آن به بازی پرداخت “War of the Worlds” بوده است. مایکل در سال ۲۰۰۳ در “۴۴ Minutes: The North Hollywood Shoot-Out” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۰۴ ، یکی از کارگردان ها در مورد بازی کردن مدیسون در “The Vega Brothers” صحبت کرده است. در سال ۲۰۰۷ ، بعد از بازی در این فیلم و دو فیلم دیگر که به خاطر سن این بازیگر باعث مرگ او میشود ، کارگردان اعلام کرد که ادامه ی پروژه دیگر بی فایده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روشنک گرامی

مدیسون در فیلم های تلویزیونی نیز بوده است. سریال کوتاه “Vengeance Unlimited” ، “Tilt”. در سال ۲۰۰۱ ، در “You Rock My World” و بازی های ویدئویی زیادی صدا گذاری کرده است. بازی هایی که در آنها بوده است : Grand Theft Auto III, True Crime: Streets of L.A. و DRIV3R میباشد. در کنار این ، مدیسون در فیلم “The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe” نیز صداگذاری کرده است. بعدن در “Animal Planet” و هم چنین در پلی استیشن ۲ در “Yakuza” حضور داشته است. در آگوست ۲۰۰۰۸ ، نیز مدیسون در سریال اینترنتی “Crackle” حضور داشته است ، ” The Kid: Chamaco” فیلمی بود که در سال ۲۰۰۹ او در آن بازی کرد. در همان سال در ” Magic Boys” حضور یافت ، این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۲ اکران شود.

پروژه های اخیر

در اواخر سال ۲۰۱۵ ، مدیسون در برنامه وسترنی “The Hateful Eight” به بازی پرداخت.

فیلم‌شناسی
وایت ایرپ
خون رینی
گونه
گونه ۲
سگ‌های انباری
بیل را بکش بخش ۱
بیل را بکش بخش ۲
شهر گناه
سرخ خونی
هشت نفرت انگیز
با چنگ و دندان
دنی براسکو
ویلی آزاد
رنگ تجاری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل مدسن
3/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه