بیوگرافی مت لنتر

4 سال پیش
بیوگرافی مت لنتر
Rate this post

بیوگرافی مت لنتر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مت لانتر ( متولد ۱ آپریل ، ۱۹۸۳) در سال ۲۰۰۴ ، مت در برنامه “Manhunt: The Search for America’s Most Gorgeous Male Model” حضور داشت. او در این برنامه به رقابت نپرداخت. در کمتر از چند هفته به لس آنجلس رفت ، مت خیلی موفق در نقش نیک در سریال “Point Pleasant” محصول شبکه FOX به بازی پرداخت ، او نقش هایی نیز در برنامه هایی مانند Grey’s Anatomy, 8 Simple Rules, Big Love و Heroes داشت. در آپریل ۲۰۰۵ ، برای بازی در نقش کالوی در سریال “Commander in Chief,” آماده شد ، در کنار کسانی مانند جنا دیویس بود. این سریال از سال ۲۰۰۵ شروع و در ۱۴ ژوئن ۲۰۰۶ کنسل شد.

زندگینامه مت لنتر

بیوگرافی مت لنتر

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۸ ، توانست نقش اصلی را در کمدی “Disaster Movie” ایفا کند. این فیلم توسط نویسنده و کارگردان “Jason Friedberg and Aaron Seltzer” نوشته شده است. کارهایی مانند “Meet The Spartans” و “Epic Movie” پروژه های او میباشد. از جمله دیگر فیلم های او “Cloverfield”میباشد. او در کنار کیم کارداشین و کارمن الکترا نقش نمایی کرده است. این فیلم در سال ۲۰۰۸ اکران شد و تحسین های زیادی در بر نداشت. فقط ۳۴ میلیون دلار فروش داشت و خیلی هم کم مورد تحسین قرار گرفت ، به علاوه نامزد ۶ جایزه ی “۲۹th Golden Raspberry Awards”(بدترین فیلم هالیوود) نیز شد.

در اکتبر ۲۰۰۸ ، اعلام شد برای بازی در فیلم بازساخته شده ی “The House on Sorority Row” انتخاب شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند Briana Evigan, Audrina Patridge و Rumer Willis نیز بازی کرده اند. فیلم در سال ۲۰۰۹ اکران شد و بار دیگر بازخوردی ضعیف از سوی بینندگان.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان یامان

در سال ۲۰۰۹ ، برای بازی در “۹۰۲۱۰” محصول شبکه CW انتخاب شد ، در سپتامبر همان سال نیز اعلام شد که در فصل دوم به بازی خواهد پرداخت. این سریال در واقع ادامه سریال دهه ۱۹۹۰ ، “Beverly Hills, 90210” میباشد. در مارس ۲۰۱۰ ، او برای بازی در “Vampires Suck” انتخاب شد و در نقش ” Edward Sullen” حضور یافت. در می ۲۰۰۹ نیز در “The Roommate” و بعد از آن نیز برای بازی در “Liars All” و ” A Chance of Rain” به بازی پرداخته است. در دسامبر ۲۰۰۶ در “Star Wars: The Clone Wars” در نقش آناکین اسکایوالکر بوده است. نقش خود را در این برنامه ادامه داد. تا ۴ فصل نیز در این برنامه حضور داشت.

تاریخ تولد:
۱ آوریل ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، ماسیلون، اوهایو، آمریکا
قد:
۱٫۷۸ متر
همسر:
آنجِلا استیسی (ازدواج ۲۰۱۳)
کودکان:
MacKenlee Faire Lanter
آموزش:
Collins Hill High School، دانشگاه جورجیا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مت لنتر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه