بیوگرافی تام ویزدم

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی تام ویزدم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تام ویسدو ( متولد ۱۸ فوریه ۱۹۷۳) بازیگر انگلیسی تئاتر و سینما میباشد ، از جمله فیلم هایی که در آنها حضور داشته است ، “Hey Mr DJ” ، “۳۰۰” و “Dominio” بوده است.

زندگینامه تام ویزدم

بیوگرافی تام ویزدم

فعالیت هنری

ویسدو در انگلیس متولد شد. او در لیورپول بوده است ، با این حال در مکان های زیادی بوده و بزرگ شده است ، زیرا پدرش در نیروی هوایی انگلیس اشتغال داشته است. ویسدو یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر نیز دارد ، ویسدو در کالج تانتون و آکادمی درام درس خوانده است. در آنجا بورس درس خواندن در تئاتر را نیز بدست آورده است. ویسدو اذعان داشته که یکی از عاشقان ورزش میباشد ، حتی کسل کننده ترینشان و یکی از طرفداران تیم لیورپول نیز است. هم چنین ویسدو خیلی به اینکه یک ورزشکار حرفه ای شود نیز علاقه داشته است. در کنار اینها او به آشپزی ، مطالعه و تماشای فیلم نیز علاقه شدیدی دارد.

حرفه

در تلویزیون او در “Coronation Street (1999–۲۰۰۰)” در نقش تام بوده است. هم چنین در نقش ایور کلار در اقتباسی از “Sword of Honour (2001)” ، استفان کلارک در “Suspicion (2003)” و مارکو بیلی در “Mile High (2003–۰۴)” حضور داشته است. از دیگر کارهای تلویزیونی او میتوان به کارش در ” Children of the New Forest” اثر هری انفیلد ، ” Battersea” میتوان اشاره کرد. در اوایل سال ۲۰۱۰ نیز ویدسو به بازی در قسمتی از ” Poirot” اثر “Agatha Christie” پرداخته است. او هم چنین در قسمتی از “Hannibal” محصول شبکه NBC در نقش آنتونی دیموند نیز در سال ۲۰۱۵ بازی کرده است. این برنامه در ژوئن ۲۰۱۴ شروع شد و فصل دوم نیز در سال ۲۰۱۵ ساخته شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کامبیز دیرباز

یکی از نقش های بیادماندنی تئاتری او “Journey’s End (UK tour, 2005)” میباشد که در نقش استانهوپ و نقش گای بنت در “Another Country (Arts Theatre, 2000)” بوده است. ویدسو نقش استیون کارتر را در سال ۱۹۹۴ در “What’s Wrong With Angry?” بازی کرده است. فیلم هایی که ویدسو در آن بازی کرده است ، نقش ریان در ” Hey Mr DJ (2003)” ، “۳۰۰ (۲۰۰۷)” ، “The Boat That Rocked” ، “The Sisterhood of the Traveling Pants 2 (2008)” ، “The Lightkeepers (2010)، “Romeo and Juliet (2013)” و “Soulmate (2013)” میباشد.

تاریخ تولد: ۱۸ فوریهٔ ۱۹۷۳ (سن ۴۶ سال)، سوئیندون، بریتانیا
آموزش: Academy Drama School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تام ویزدم
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه