بیوگرافی النور تاملینسون

4 سال پیش
بیوگرافی النور تاملینسون
4.6/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی النور تاملینسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایلنور می تاملینسون ( متولد ۱۹ می ۱۹۹۲) بازیگر انگلیسی میباشد.بیشتر بخاطر نقش پرنسس ازیبلا در “Jack the Giant Slayer (2013)” ، “The White Queen,” و “Poldark” مشهور است.

زندگینامه النور تاملینسون

بیوگرافی النور تاملینسون

فعالیت هنری

تاملینسون در لندن بدنیا آمد. او با خانواده اش به بورلی رفت. در همانجا نیز در دبیرستان بورلی مشغول به تحصیل شد. او دختر جودی هیبرت ( خواننده ) و مالکوم تاملینسون (بازیگر) بود. برادرش راس نیز بازیگر میباشد.

حرفه

می در نقش سوفی جوان در “The Illusionist” حضور داشت. به علاوه در فیلم “Angus, Thongs and Perfect Snogging” در نقش جاس بازی کرده است. تاملینسون در نقش کریستین در “Pro Sieben” محصول بین المللی بازی کرد ، در این فیلم دیوید بامبر نیز بازی کرده است. بعد از آن برای بازی در نقش ایو در “The Mad Woman in the Attic” آماده شد – در سه و چهار قسمت از فصل سوم “The Sarah Jane Adventures” – در سال ۲۰۰۹ نیز در نقش فیونا در فیلم “Alice in Wonderland” که در تئاتر اجرا شد ( ۵ مارس ۲۰۱۰ ) بازی کرده است. در سال ۲۰۱۳ ، در فیلم “Gabriele Salvatores” نیز حضور یافته بود.

بعدن تاملینسون به تیم بازیگران فیلم “Jack the Giant Slayer (2013)” پیوست ، این فیلم به کارگردانی برایان سینگر بود. او هم چنین در سریال “The White Queen” و فیلم “Death Comes to Pemberley” نیز بازی کرده است.

زندگی شخصی
النور تاملینسون از اوایل سال ۲۰۱۵ تا ژوئن ۲۰۱۷ با بن اتکینسون بازیگر نقش بدل آیدن ترنر در سریال پولدارک در رابطه بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گرو گولیگتلی

تاریخ تولد: ۱۹ مهٔ ۱۹۹۲ (سن ۲۷ سال)، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۷۱ متر
آلبوم‌ها: Tales from Home
والدین: ملکلم تاملینسون، جودث هیبرت
خواهر و برادر: راس تاملینسون

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی النور تاملینسون
4.6/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه