بیوگرافی لی ترگسن

4 سال پیش
بیوگرافی لی ترگسن
Rate this post

بیوگرافی لی ترگسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لی آلن ترگسن ( متولد ۸ جولای ، ۱۹۶۵) بازیگر آمریکایی میباشد که بیشتر بخاطر بازی در نقش توبیاس بیچر در سریال “Oz” و “Generation Kill” شهرت دارد.

زندگینامه لی ترگسن

بیوگرافی لی ترگسن

فعالیت هنری

لی در کانکتیکوت متولد شده و در مدرسه ی ولی ریجین نزدیک دیپ ریور درس میخوانده است. در سن ۱۸ سالگی به نیویورک سفر کرد تا بازیگر شود. او از “American Musical and Dramatic Academy” فارغ التحصیل شده است به مدت دو سال در منهتن بوده است. از سال ۱۹۸۶ تا ۸۹ نیز در ” Empire Diner” کار میکرده است ، به عنوان گارسون. همانجا بود که با تام فونتانا آشنا شد ، تام سازنده ی سریال ” Oz”بود. او چند کار تئاتری در این زمان به اجرا در آورد ، در سال ۱۹۹۵ اعلام کرد که این کارهای تئاتری او هیچ درآمدی برایش نداشته است. بعدن برای کمک به دوستش فونتانا به لس آنجلس رفت و او نیز از لی پرسید که آیا دوست دارد بازیگر شود؟

حرفه

لی کارش را بصورت حرفه از سال ۱۹۹۱ ، با حضور در “Acting Sheriff” شروع کرد ، بعد از این نیز در “Wayne’s World (1992)” و “Wayne’s World 2 (1993)” و بعد در سریال “Weird Science” حضور یافت. هم چنین در فصل اول از “Homicide: Life on the Street” نیز بازی کرده است.

در سال ۱۹۹۷ ، لی در کارش پیشرفت کرد ، وقتی در نقش “Tobias Beecher” در ” Oz” به بازی پرداخت. این نقش او تا سال ۲۰۰۳ که سریال پایان یافت ادامه داشت. از دیگر فیلم هایی که او در آنها بازی کرده است : Point Break, Shaft, Monster, The Forgotten, The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning, Cast A Deadly Spell و Wild Iris. میباشد. هم چنین در برنامه هایی مانند : ER, Rescue Me, CSI: Crime Scene Investigation ، Criminal Minds ،The 4400, House, Law & Order ، its spin-offs, Law & Order: Criminal Intent و Law & Order: Special Victims Unit. نیز حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی معصومه احمدزاده

به علاوه در نقش اسپانسر الکی ناشناس نیز در فصل دوم از سریال “Desperate Housewives” نیز حضور داشته است. بعدن نیز لی در “Royal Pains” سریال شبکه ایالت متحده و قصل ۴ – ۵ از “Army Wives” حضور داشته است. بعد از این بازی ها در نقش ایوان در مینی سریال “Generation Kill” بوده است.

در سال ۲۰۱۱ ، لی با یوکو اموتو ازدواج کرد و سال بعد نیز از او صاحب یک دختر شد.

تاریخ تولد: ۸ ژوئیهٔ ۱۹۶۵ (سن ۵۴ سال)، بوستون، ماساچوست، آمریکا
همسر: یوکو تومو (ازدواج ۲۰۱۱)، لسلی هاویت (ازدواج ۲۰۰۱–۲۰۰۴)، تانیا لوئیس (ازدواج ۱۹۹۴–۱۹۹۷)
کودکان: لیلی ترگسن
آموزش: The American Musical and Dramatic Academy، Valley Regional High School
والدین: روث ترگسن، جورج ترگسن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی ترگسن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه