بیوگرافی جوئی مانگانلیو

4 سال پیش
بیوگرافی جوئی مانگانلیو
Rate this post

بیوگرافی جوئی مانگانلیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جوئی مانگانلیو اولین بار در فیلمی به نام ” Out of Courage 2: Out for Vengeance” زمانی که در دانشگاه درس میخواند بازی کرد. بعد از اینکه در سال ۲۰۰۰ مدرکش را گرفت ، راهی لس آنجلس شد. اولین بار در سال ۲۰۰۲ در فیلم ” Spider-Man” بازی کرد. بعد از آن نیز در سال ۲۰۰۷ ” Spider-Man 3″ فیلم بعدی بود که در آن حضور یافت.

زندگینامه جوئی مانگانلیو

بیوگرافی جوئی مانگانلیو

فعالیت هنری

بعد از بازی در این فیلم ها در ” ER” و ” How I Met Your Mother” حضور یافت. او هم چنین در فیلم ” One Tree Hill” نیز بازی کرده است. خارج از سینما در گروه راک گولد فینگر نیز است.
در سال ۲۰۱۰ ، جو در سیتکام ” Livin’ on a Prayer” نیز حضور داشت. این برنامه میتوانست باعث معروفیت بیشتر جوئی شود ، ولی از شانس بد او پخش نشد.

با این وجود نیز هنوز مشهور نشده بود تا اینکه در برنامه ” True Blood” حضور یافت. این سریال باعث میشد که او به رویای بچگیش برسد. در نقش گرگینه در برنامه بازی میکرد. این درام در شهر لویزیانا ساخته میشد. در کنار گرگینه ها خون آشام ها و جادوگران نیز حضور داشتند. او در نقش کسی بود که با یکی از خون آشامها میجنگد.

به علاوه پروژه هایی که او در آنها حضور داشته شامل قسمتی از ” What to Expect When You’re Expecting (2012)
” و نقش رقاص شبانه مرد در ” Magic Mike (2012)” و قسمت دوم این برنامه در سال ۲۰۱۵ نیز میشود. به علاوه بازی جوئی به ساخت و کارگردانی برنامه ی مستندی به نام ” La Bare” نیز پرداخته است ، این برنامه براساس داستان مردان رقاصی میباشد که در دالاس هستند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هنگامه برزین
زندگی شخصی

جوئی و آدری ماری در سال ۲۰۰۹ یکدیگر را دیدند و در همان سال نیز با یکدیگر نامزد کردند. ولی در سال ۲۰۱۱ بود که خبرهایی از جداشدن این دو از یکدیگر بدست آمد. بعدن در سال ۲۰۱۴ او با سوفیا ویرگارا در سال ۲۰۱۴ ملاقات کرد و در دسامبر نیز نامزد کردند و در ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۵ نیزدر ساحل پالم با یکدیگر ازدواج کردند.

نام کامل
Joseph Michael Manganiello
تاریخ تولد
December 28, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 2 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوئی مانگانلیو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه