بیوگرافی لیو شریبر

4 سال پیش
بیوگرافی لیو شریبر
Rate this post

بیوگرافی لیو شریبر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اسحاق شریبر در ۴ اکتبر ، ۱۹۶۷ در کالیفرنیا بدنیا آمد. والدینش در دهه ی ۷۰ از یکدیگر طلاق گرفتند و هردو نیز هنرمند بودند. او در کنار مادرش بزرگ شد ، مادرش راننده تاکسی نیز بود که پول بیشتری درآورد.

زندگینامه لیو شریبر

بیوگرافی لیو شریبر

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۴ ، اولین بار شری در ” Mixed Nuts” بازی کرد.چندین سال نیز در چند فیلم مستقل مانند ” Denise Calls Up and Party Girl (1995)” ، ” Walking and Talking (1996)” ، و ” The Daytrippers” بازی کرد.
شریبر در سال ۱۹۹۶ در نقش کاتون در فیلم سری فیلم های ترسناک Scream (1996), Scream 2 (1997) و Scream 3 (2000) حضور یافت. کمی بعد از این فیلم ها ، در فیلم مل گیبسون ” Ransom (1996)” بازی کرد. این فیلم ها موفق باعث شد که شریبر بتواند در فیلم های دیگری نیز مانند ” Phantoms (1998)” حضور یابد. بعد نیز در ” Twilight (1998)” و بعد از آن نیز در فیلم ” Sphere (1998)” در کنار سامئول جکسون بوده است.

بازیگر شکسپیری

با وجود موفقیت هایش در دنیا فیلم ، شیبر در کارهای تئاتری نیز موفق است. او یک بازیگر شکسپیری میباشد و در تئاتر ” New York Shakespeare Festival” در کارهایی مانند ” The Tempest (1995)” ، ” Macbeth and Cymbeline (1998);” و در سال ۱۹۹۹ نیز در ” Hamlet” بازی کرده است. هم چنین در سال ۱۹۹۹ ، به دنیای سینما بازگشت و در ” RKO 281″ بازی کرد (برنده ی گلدن گلاب). در سال ۱۹۹۹ ، او در کنار ند بیتی در ” Spring Forward” بازی کرده است ، این برنامه در ۴ فصل در انگلیس پخش میشد. در همان سال در کنار دنزل واشنگتن در ” The Hurricane” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مازیار عصری

در سال ۲۰۰۰ ، شیبر در نقش لارتز در فیلمی (نوع دیگری ) به نام هملت حضور یافت. با بازی در ” Betrayal” نیز به برادوی بازگشت. از دیگر فیلم هایی که در آنها حضور داشته میتوان ” Dial 9 for Love” و ” Kate and Leopold” را نام برد.
در این سالها نیز ، در کارهای زیادی حتی نویسندگی و کارگردانی نیز نقش داشته است مانند ” Everything Is Illuminated”. در سال ۲۰۰۹ ، ” X-Men Origins: Wolverine” از جمله فیلمهایی بود که در آن حضور یافت. در سال ۲۰۱۳ ، در ” Ray Donovan” به بازی پرداخته است. به علاوه ، ” A Perfect Man” از جمله دیگر فیلم هایی بود که در آن بازی کرده است.

در سال ۲۰۱۵ ، او در ” Pawn Sacrifice” بازی کرده است.

نام کامل
Isaac Liev Schreiber
تاریخ تولد
October 04, 1967
سن
۵۲ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 4 Golden Globes
Another 13 wins & 23 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیو شریبر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه