بیوگرافی ژائو وی

4 سال پیش
بیوگرافی ژائو وی
4.9/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی ژائو وی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 وی زاهو بازیگر چینی میباشد. او دومین فرزند خانواده است . چون تنها دختر میباشد اسمش را وی گذاشتند. پدرش مهندس میباشد ، مادرش نیز معلم موسیقی . بعد از حضور در فیلم ” A Soul Haunted By Painting (1994)” وی توسط شرکت لی گونگ بخاطر عملکردش انتخاب شد و تصمیمش را گرفت که یک بازیگر شود. در سال ۱۹۹۴ ، به عنوان بازیگر نقش اول به شانگهای رفت و به آکادمی ستاره ها پیوست. در همان سال نیز در ” Wall of Shame (1995)” و بعد از چند سریال حضور یافت. بعد از این بازی ها در فیلم ” Sisters in Beijing (1995)” نقش اول بود ، توانست به خاطر این بازی شهرتی در شمال چین بدست آورد. در سال ۱۹۹۶ ، او در آکادمی فیلم بیجینگ بود. در سال ۱۹۹۷ برای بازی در فیلم دیگری انتخاب شد.

زندگینامه ژائو وی

بیوگرافی ژائو وی

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۸ تا ۹۹ ، در دو قصل از ” My Fair Princess” حضور داشت و توانست موفقیت زیادی بدست آورد. بخاطر این عملکرد گلدن ایگل را برنده شد. چندین سریالی که او در آنها حضور داشته است در آسیا شهرت زیادی دارد : Romance in the Rain (2001), یکی از اینهاست و هم چنین او در فیلم های پرفروشی نیز بوده است. The Duel (2000), Shaolin Soccer (2001), Chinese Odyssey 2002 (2002), So Close (2002). فیلم هایی است که در آنها بازی کرده است.

در سال ۲۰۰۱ از او تصویری در نیویورک پخش شد که باعث شد تمام موفقیت های او یک شبه از بین برود ، این تصویر در واقع او را در لباس سربازان ژاپنی نشان میداد ، در واقع این تصویر مربوط به مجله ی نیویورک میشد که به عنوان یک تصویر فشن بود ، ولی مشکل اینجا بود که مردم کشورش شکه شده بودند و فکر میکردند او به کشورش خیانت کرده است. بعد از چندین بار عذرخواهی در تلویزیون ، رادیو ، روزنامه و اینترنت ، عموم اشتباهش را بخشیدند. هم چنین بعد از شکست هایش در فروش ، Green Tea (2003), My Dream Girl (2003), Goddess of Mercy (2003) ، بیشتر روزنامه ها او را فردی مسموم برای فروش او نامیدند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی پروین قائم مقامی
A Time to Love

در سال ۲۰۰۵ ، او در ” A Time to Love” حضور یافت و توانست چندین جایزه را ببرد ، بعد نیز در ” Moment in Peking (2005) ” و بعد در ” The Postmodern Life of My Aunt (2006)” بازی کرد. در سال ۲۰۰۷ نیز در ” The Longest Night in Shanghai (2007)” توانست موفقیت خوبی بدست آورد.

از سال ۲۰۰۸ به بعد او توانسته موفقیت های زیادی بدست آورد ، در Red Cliff I & II (2008-2009), Painted Skin (2008), 14 Blades (2010), Painted Skin: The Resurruction (2012), Love (2012), Hollywood Adventure (2015), Lost in Hong Kong (2015) حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۱۲ مارس ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، واها، چین
قد: ۱٫۶۶ متر
همسر: هوانگ یو لانگ (ازدواج ۲۰۰۸)
کودکان: اِیپریل هوانگ
کتاب‌ها: Behavior Dynamics in Media-Sharing Social Networks

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژائو وی
4.9/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه