بیوگرافی جاملا جمیل

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جاملا جمیل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جمیل در از پدری هندی و مادری انگلیسی بدنیا آمد. در مدرسه او به کتابداری مشغول بود. به هنر و بیولوژی علاقه مند بود در سن ۱۷ سالگی ، جمیل تصادف کرد و به شدت آسیب دید.

زندگینامه جاملا جمیل

بیوگرافی جاملا جمیل

فعالیت هنری

یک سال را در تخت بیمارستان خوابید ، قبل از تصادف ۵۷ کیلو بود و بعد از تصادف نیز ۳۷ کیلو شد . گفته بود که این امکان وجود داشت که هیچ گاه دیگر نتواند حرکت کند ، اما بعد از کلی تمرین بدنی توانست حرکت کند. در مدرسه ی کالان به تدریس انگلیسی به دانش آموزان خارجی میپرداخت در خیابان آکسفور لندن. هم چنین به عنوان مدل و عکاس نیز کار میکرد. او گفته است که از نظر او اینکه چه کسی سیاست مدار بهتری است اهمیت ندارد اینکه چه کسی کمتر خبیث است مهم است.

” من واقعن گیج میشوم که چه کسی بدتر است. زیاد اهمیت نمیدهم که رای مردم چه چیزی خواهد بود.( صحبت هاش چه ربطی به هنر داره!؟). در فوریه ۲۰۱۲ ، گفته بود که این امکان وجود داشته که مجری رادیو شود ، من همیشه در برنامه ضبط شده ی شنبه ها در ساعت ۷ تا ۹ بودم. در ۹ نوامبر ۲۰۱۲ ، اعلام شد که قرار است در برنامه ” The Radio 1 Chart” به بازی بپردازد.

تلویزیون

زمانی که در مدرسه به تدریس انگلیسی میپرداخت ، جمیل تبلیغاتی برای شغلی در شبکه ۴ تلویزیون دید. بعد نیز گفت که هیچ گاه باور نمیکرد که بتواند برای تست بازی برود و این شغل را بدست آورد. او در برنامه “E4″ بازی کرده است و تا سال ۲۰۰۸ اتمام برنامه نیز بوده است. در سال ۲۰۰۹ نیز در ” T4″ حضور یافت. در ژانویه همین سال ، الکسا چانگ برنامه تلویزیونی صبح گاه را رها کرد و جمیل توانست به جای او به این برنامه راه یابد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارک وب

او هم چنین در کنار بازیگرانی مانند ، جنیفر آنستون ، دنزل واشنگتن و جانی دپ نیز بازی کرده است. برنامه T4 را در ساحل در سال ۲۰۰۹ ساخته است. این برنامه در ۱۹ جولای در “Weston-Super-Mare” بوده است.
او در برنامه ای نیز بوده است که در آپریل ۲۰۱۰ اکران شده است. در سریال ” six half-hour” نیز حضور داشته است.

تاریخ تولد
February 25, 1986
سن
۳۳ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاملا جمیل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه