بیوگرافی لیسا بویل

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لیسا بویل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیزا دورن بویل ( متولد ۶ آگوست ، ۱۹۶۴) بازیگر آمریکایی و مدل است که بخاطر بازی در پسران مشهور است و هم چنین عکسش نیز در مجله ی پلی بوی است. به علاوه بودن عکس هایش در کاور مجله های مختلف او یک عکاس مستقل نیز میباشد.

زندگینامه لیسا بویل

بیوگرافی لیسا بویل

فعالیت هنری

لیزا در شیکاگو ، الینویز متولد شده است. از مدرسه ی استینمتز در سال ۱۹۸۲ مدرکش را گرفته است ، بعد از دوران مدرسه راهی هاوایی شد و به عنوان یک گارسون در آنجا کار میکرد. چند ماه بعد ، به شیکاگو بازگشت و قبل از رفتنش به لس آنجلس مدت زمانی را در آنجا بود. در آنجا نیز به عنوان گارسون کار میکرد.

حرفه

بعد از اینکه با دوست پسرش قطع رابطه کرد تصمیم گرفت که یک مدل شود. بعد از چند ماه تمرین توانست عکسش را در مجله ی پلی بوی پخش کند. بعد از این نیز از طرف مجله های دیگر با او تماس گرفته شد که در آنها نیز حضور یابد. در ۵ سال (۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰) در ۱۵ حتی بیشتر مجله ی مختلف عکسش بود ، ۵ تا از آنها نیز به عنوان کاور بودند. به علاوه ی کارش در مجله پلی بوی او برای کار در ” Celebrity Skin” و “L’Equipe” نیز کار کرده است و هم چنین عکسش در “Loaded” نیز بوده است.

بویل درسال ۱۹۹۸ نیز به حرفه ی بازیگری روی آورد و در قسمتی از “Earth Girls Are Easy” اولین بار به بازی پرداخت ، در سال ۱۹۹۴ نیز در ” Midnight Tease” حضور داشت و بعد نیز در ” Caged Heat 3000″ فیلمی درباره ی زنان زندان بازی کرد. بعضی اوقات او در نقش لیزا بویل ، لیزا دی بویل ، لیزا بویلز ، کاساندرا لیگ یا کاساندرا لی بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی برکستون
Lost Highway

بویل در فیلم های زیاد دیگری نیز بازی کرده است ، مانند کاموس در “Lost Highway” و “Face/Off”. به علاوه او در نقش های مختلف دیگری نیز حضور داشته است مانند “softcore” در فیلم ” Cinemax’s I Like to Play Games”، این فیلم باعث شد که او بیش از پیش شهرت یابد. به علاوه ، فیلم در برنامه های تلویزیونی نیز حضور داشته است مانند “Married… with Children” در این برنامه در نقش فاین ( دوست کلی باندی بوده است در ۵ قسمت) ، هم چنین در Dream On, Silk Stalkings و The Hughleys.

او هم چنین در فیلم مشهور “bad boys” نیز حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۶ اوت ۱۹۶۴ (سن ۵۵ سال)، شیکاگو، ایلینوی، آمریکا
قد: (۱٫۶۸ متر) ۵ فوت ۶ اینچ
آموزش: Steinmetz College Prep (۱۹۸۲)
نام دیگر: Leigh Cassandrea or ,Leigh Cassandra ,Boyles Lisa ,Boyle Lissa ,Boyle D. Lisa

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیسا بویل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه