بیوگرافی پاتریک برگین

4 سال پیش
بیوگرافی پاتریک برگین
Rate this post

بیوگرافی پاتریک برگین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پاتریک برگین در ایرلند بدنیا آمد. او خیلی چیزها از پدرش پدی آموخت ، در واقع پدرش سیاست مدار بود. پدرش زمان زیادی را برای مطالعه گذاشت تا یکی از پارلمان “Blackrock” شود.

زندگینامه پاتریک برگین

بیوگرافی پاتریک برگین

فعالیت هنری

او چندین برادر دیگر نیز دارد به نام های امیت ، پاتریک ، پیرز کانالی و جمیز. برگین دابلین را برای رفتن به لندن در سال ۱۹۷۳ ترک کرد. زمانی که ۱۷ سال داشت ، به لندن رفت و یک گروه تئاتر را به راه انداخت. برگین در یک سایت ساختمانی کار میکرد و بعد نیز در یک کتابخانه. برگین به مدرسه ی شبانه میرفت و توانست مدرک خودش را اخذ کند. برگین در نقش یک معلم انگلیسی سالهای زیادی را در شرکتی تئاتری به اتمام رساند. در سال ۱۹۸۰ ، برگین تصمیم گرفت که زمانش را تمام وقت به بازیگری بپردازدو توانست کاری را در آنجا بیابد. برای مدتی به نظر می آمد که کسی در هالیوود از او خوشش نمی آید. پس او از راه خودش وارد عمل شد .

در فیلم های مختلف زیادی حضور داشت. بخاطر بازی در مورفی و دالی نیز توانست جایزه ی بهترین بازیگر ولز را ببرد. بعد نیز در فیلم “Sleeping with the Enemy (1991)” حضوریافت ، حرفه اش رشد داشت و توانست نقش “Robin Hood” را بدست آورد. در سال ۱۹۹۶ اصلن کارش خوب نبود و از هیچ کسی برای بازی تماسی نداشت.

شاید بتوان گفت که بیشتر بخاطر بازی در “Sleeping with the Enemy” شناخته شده است. هم چنین نقش کوین اودنیل تروریست ایرلندی نیز در فیلم “Patriot Games ” یکی از نقش های معروفی است که در آن بازی کرده است.در سال ۱۹۹۱ نیز در نقش رابین هود در تلویزیون حاضر شد. در سال ۲۰۱۳ ، در نقش گانگستر گلسگو در فیلم “‘The Godfather'” بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیمز فولی
زندگی شخصی

در اوایل دهه ۸۰ ، او همسر آینده ی خود را ملاقات کرد. پائولو فرازر ، زنی بریتیش با اصلیت آفریقایی و کارایبی. در سال ۱۹۹۲ این دوبا یکدیگر ازدواج کردند. یک دختر به نام تاتانیا نیز دارند. برگین و همسرش از یکدیگر جدا شده اند.

تاریخ تولد: ۴ فوریهٔ ۱۹۵۱ (سن ۶۸ سال)، دوبلین، ایرلند
قد: ۱٫۹ متر
همسر: پائولا فریزر (ازدواج ۱۹۹۲)
کودکان: تی برگین
نمایش‌های تلویزیونی: Dracula، فرانکنشتاین، They، ایست‌اندرز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاتریک برگین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه