بیوگرافی شان اشمور

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی شان اشمور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شان رابرت اشمور ( متولد ۷ اکتبر ، ۱۹۷۹) در ریچارد مور کلمبیا بدنیا آمد. او پسر لیندا ، خانه دار و ریک اشمور مهندس است. شان در البرتا بزرگ شده است. در آنجا در مدرسه ” Turner Fenton Secondary” درس میخوانده است و هم چنین مدرسه ” Earnscliffe Senior Public”. یک بردار دو قلو نیز دارد که او نیز بازیگر است و با او در فیلم های زیادی بازی کرده است. برادرش آرون از او قد بلند تر است و طبق گفته ی خودش شان بخاطر ظاهرش در فیلم ها بازی میکند و آرون نیز در نقش قلدرها.

زندگینامه شان اشمور

بیوگرافی شان اشمور

فعالیت هنری

یکی از نقش های بیاد ماندنی شان نقش مرد یخی در “X-Men” ، “X2” و “X-Men: The Last Stand.” بوده است.او هم چنین این نقش را در سریال انیمیشنی “The Super Hero Squad Show,” و “X-Men: The Official Game” نیز به اجرا در آورده است.
اشمور کارش را در “Cadet Kelly” ، کانال دیزنی شروع کرد و فیلم خود را در سال ۲۰۰۲ اکران کرد. به علاوه او در نقش اریک سامرز در دو قسمت از “Smallville” که بعدن برادرش نیز در آن بازی کرده است بازی کرده است. اشمور در فیلم “Animorphs” و “In a Heartbeat” نیز بازی کرده است.

در دسامبر ۲۰۰۴ ، اشمور نقش اصلی را در سریال کوتاه و علمی تخیلی “Legend of Earthsea” برعهده داشت که براساس رمان لی جوین بود. در نقش جد ، جادوگر جوانی در حال آموزش را بازی کرده است که از ” Magus” (دنی گلاور) آموزش میگیرد و با کریستین کریک نیز دچار عشق میشود. در سال ۲۰۰۵ ، اشمور در شبکه CTV در فیلمی که تری فاکس ساخته و در مورد داستان بوجود آمدن کانادا میباشد ، حضور یافت. در سال ۲۰۰۸ نیز ، شان در نقش اصلی در فیلم ترسناک “The Ruins” بازی کرده است. اشمور در فیلم “Frozen” نیز در نقش جوی لانچ بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا مولایی

اشمور در فیلم “The Day” نیز بازی کرده است و هم چنین سریال “The Following” نیز حضور داشته است و به علاوه در فیلم “X-Men: Days of Future Past” .

تاریخ تولد: ۷ اکتبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، ریچموند، کانادا
قد: ۱٫۸ متر
همسر: دنا وسدین (ازدواج ۲۰۱۲)
کودکان: اولیور اشمور
خواهر و برادر: آرون اشمور

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شان اشمور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه