بیوگرافی کونو بکر

4 سال پیش
بیوگرافی کونو بکر
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی کونو بکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایدرادو کونو در شهر مکزیک بدنیا آمد و دو برادر و خواهر دیگر نیز دارد.

زندگینامه کونو بکر

بیوگرافی کونو بکر

فعالیت هنری

حرفه ی او از هنر در سن خیلی پایین شروع شد ، گرچه خیلی زود بازیگر نشد و وقتی فقط ۶ سال داشت یک موسیقی دان ماهر بود ، او تمام سعیش را میکرد که یک ویالون زن ماهر شود. بعد از بدست آوردن بورسیه به اروپا سفر کرد و در “Mozarteum” در شهری در کشور استرالیا مشغول به مطالعه شد ، زمان زیادی را برای درس های ویالون گذراند و معلم هایی داشت که شهرت جهانی داشتند.

حرفه بازیگری

در سن ۱۷ سالگی ، تصمیم گرفت که در نقش یک ویالون زن کار کند ، اما بخاطر چیزی که حالا میخواهد بدست آورد تصمیم گرفت که تمام وقتش را نسبت به چیزی که عاشقش است ، بازیگری ، بگذراد. او با بیش از ۳۰۰۰ رای کاندید شد تا به عنوان دانش آموز در “Centro de Educación Artística” باشد.

در سن ۱۹ سالگی ، بعد از دو سال حضور در استودیوی درام ، توانست اولین نقش خود را در ” Para toda la vida (1996)” بدست آورد. بعدن نیز در سال ۱۹۹۷ ، در موزیک ویدئوی ” Corazón” حضور داشت. این برنامه ساخته ی “Lynda Thomas” میباشد ، ” the telenovela Pueblo chico, infierno grande” ، El Alma no Tiene Color ( اثر “Juan Osorio”) ، Desencuentro ( اثر Ernesto Alonso) ، Rencor Apasionado ( اثر Lucero Suárez) ، Camila و “Soñadoras” از جمله فیلم هایی است که کونو در آنها بازی کرده است. در آپریل ۲۰۰۰ ، کونو بکر توانست در “Mujeres Engañadas” حضور یابد. به علاوه ، بکر او در برنامه های دیگری نیز حضور داشته است که جز کارهای مشهور و ببین المللی او نیز بحساب می آیند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هیروفومی آرای

” Titan A.E” فیلمی انیمیشنی ساخت اسپانیا. ” The 3 Wise Men” و “Disney’s Cars” ، به علاوه در سال ۱۹۹۷ نیز در “La Primera Noche” حضور داشته است. در سال ۲۰۰۲ ، “La Hija del caníbal” از جمله دیگر فیلم های او بشمار می آید.
در سال ۲۰۰۶ در “Goal!´” و بعد نیز در دوقسمت دیگر “Goal! 2: Living the Dream…” و “Goal! 3” بازی کرده است.

نام کامل
Eduardo Kuno Becker Paz
تاریخ تولد
January 14, 1978
سن
۴۲ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 2 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کونو بکر
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه