بیوگرافی اولیویا چنگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اولیویا چنگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اولیویا چنگ در سال ۱۹۷۹ بدنیا آمد ، خانواده ی او مهاجر بودند.پدر و مادرش اهل چین میباشند ، در واقع این والدین او بودند که برنامه ” Edmonton Mandarin Bilingual” را ساختند. پدرش در یک شرکت نرم افزاری کار میکردند و مادرش نیز در بخشی مربوط به سلامت کار میکرد. او یکی از کارکنان شرکتی آسیایی میباشد که آموزش زنان را در آسیا را حمایت میکنند.

زندگینامه اولیویا چنگ

بیوگرافی اولیویا چنگ

فعالیت هنری

چنگ وقتی ۶ سال داشت اولین بار به کلاس های بازیگری رفت و در سن ۱۹ سالگی نیز اولین بار در کار تبلیغاتی شرکت کرد. چنگ در دانشگاه البرا درس خوانده است و توانست بورسیه را برای این تجارت بدست آورد. او در رادیو ناتی بوده است و هم چنین در همان سال در برنامه های هنری تلویزیونی نیز بوده است. بعد از پایان مدرسه ، برای گلوبال تیوی فیلم برداری میکرد ، قبل از بازگشتش به ” Edmonton” برای کار در نقش یک ضبط کننده و خبرنگار بوده است. مدتی نیز برای ” ET Canada” بصورت مستقل کار میکرد.

AMC تصمیم گرفت که محتوای اصلی خود را به نمایش در آورد و به البرتا بیاید تا در کنار والتر هیل هلمد در مینی سریالی حضور یابد. آنها بدنبال ۵ بازیگر چینی بودند ، اما بدنبال بازیگر حرفه ای نیز نبودند. دنول چنگ را دید و از او خواست که برگردد.

جوایز امی

بعد از این چنگ توانست که در “Broken Trail” بازی کند ، او نامزد ۱۶ جایزه ی امی اوارد شد و توانست ۴ تا از آنها را ببرد ، یکی از انها نیز بخاطر این مینی سریال بود. تابحال چنگ در Supernatural و Eureka بوده است ، هم چنین در قسمت از “The New World” از سریال “The 4400″ نیز بوده است. چنگ در نقش لینکین پارک در سریال تلویزیونی Arrow نیز بوده است. در سال ۲۰۰۷ ، چنگ در نقش اریس چنگ در ” Iris Chang: The Rape of Nanking” بوده است ، این برنامه براساس کتاب پرفروشی (۱۹۹۷) میباشد. در سال ۲۰۰۷ ، چنگ دچار افسردگی شد و مدت زیادی این بیماری را داشت ، او به شدت احساسی شده بود. بعدن که احساس قدرت کرد توانست در برنامه ” I was born to play Iris Chang” نیز حضور یابد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوسن تسلیمی

در سال ۲۰۱۴ ، او در سریال “Marco Polo” بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اولیویا چنگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه