بیوگرافی ابیگیل اسپنسر

4 سال پیش
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ابیگیل اسپنسر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آباجیل اسپنسر در فلوریدا بدنیا آمد و بزرگ شد ، او دختر لیدیا آن و یانسی اسپنسر میباشد. او دو برادر نیز دارد.

زندگینامه ابیگیل اسپنسر

بیوگرافی ابیگیل اسپنسر

فعالیت هنری

اولین نقش بزرگی که او بدست آورد بازی کردن در نقش بکا در اوپرای شبکه ABC” All My Children” میباشد. این برنامه از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ پخش میشد. بعدن نیز او در سریال تلویزیونی “Angela’s Eyes” بازی کرد که این برنامه نیز در ۱ دسامبر ۲۰۰۶ کنسل شد. در همان سال بصورت مهمان در چند سریال نیز حضور داشت : CSI: Crime Scene Investigation, How I Met Your Mother, Private Practice و Castle.

اسپنسر در نقش ” blogging enthusiast” در تبلیغات “Twix” بازی کرد و هم چنین در نقش فارالل معشوقه ی دان دراپر نیز در Mad Men (2009) محصول شبکه AMC بازی کرد. در اوایل سال ۲۰۱۱ نیز در نقش اصلی در درام شبکه ABC ” Grace” حضور یافت. او به تازگی در نقش موضوعی نیز در درام دیگری به نام ” Introducing Lennie Rose” بازی کرده است ، در سال ۲۰۰۵٫ اسپنسر هم چنین در نقش دکتر ارین در “Hawthorne” (2010) نیز بازی کرده است که محصول شبکه TNT میباشد. از سال ۲۰۱۱ ، نیز در نقش دانا اسکات در شبکه آمریکا در برنامه قانونی Suits بوده است.

آثار مهم

اسپنسر در فیلم های زیادی نیز بوده است. شامل : In My Sleep (2010), Cowboys & Aliens (2011), This Means War (2012), Chasing Mavericks (2012) و The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia (2013). او هم چنین در فیلم فانتزی “Oz the Great and Powerful,” نیز بوده است که به کارگردانی سم ریامی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنتون یلچین

در سال ۲۰۱۳ ، او در نقش آمانتا هولدن در کانال ساندنس در سریال Rectify بوده است و نامزد دریافت چندین جایزه نیز شده است. به علاوه او در درام اندی ” Beautiful Now” نیز در نقش اصلی بوده است ، نویسندگی این فیلم را دنیلا آماویا برعهده داشته است.
او هم چنین در This Is Where I Leave You در مقابل جیسون بیتمن بوده است و بعدن نیز در سال ۲۰۱۴ ، در سریال جنایی “True Detective” حضور داشته است.

فیلم شناسی

پدران و پسران (۲۰۰۵)
این یعنی جنگ (۲۰۱۲)
از بزرگ و قدرتمند (۲۰۱۳)
اینجا شما را ترک می‌کنم (۲۰۱۴)
جاعل (فیلم ۲۰۱۴) (۲۰۱۴)
سی‌اس‌آی (۲۰۰۵)
دختران گیلمور (۲۰۰۶)
آشنایی با مادر (۲۰۰۷, ۲۰۱۴)
استخوان‌ها (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۸)
درمانگاه خصوصی (۲۰۰۹)
مد من (۲۰۰۹)
کسل (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۹)
سوتس (۲۰۱۱–۲۰۱۸)
کارآگاه حقیقی (۲۰۱۵)
کمدی بنگ!بنگ! (۲۰۱۶)
آناتومی گری (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۱۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابیگیل اسپنسر
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه