بیوگرافی مایکل وترلی

4 سال پیش
بیوگرافی مایکل وترلی
Rate this post

بیوگرافی مایکل وترلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مایکل ویسرلی کارش را با نقشی کوچک تلویزیونی در “The Cosby Show” شروع کرد ، در نقش هم کلاسی نقش اول. او بعدن نیز در نقش کوپر الدن در “Loving” و بعدن نیز در The City بازی کرد. او بعدن نیز در سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۶ حضور داشته است.

زندگینامه مایکل وترلی

بیوگرافی مایکل وترلی

فعالیت هنری

مایکل بعدن نیز به لس آنجلس رفت ، خیلی زود نقشی را در سریال شبکه FOX به نام “Significant Others”بدست آورد. این برنامه نتوانست بیش از ۶ قسمت دوام آورد. بعدن نیز در سال ۱۹۹۸ در فیلم “The Last Days of Disco” در نقش هپ در مقابل کلویی سوینگی بود. مایکل هم چنین در قصل اول از سریال “Charmed” نیز حضور داشته است. بعدن او در فیلم های دیگری نیز مانند “Meet Wally Sparks” در کنار رادنی دانگر فیلد ، “Gun Shy” در کنار لیام نیسوم ، “Cabin by the Lake” و فیلم مستقل ” Trigger Happy” در مقابل روزاریو دایسون بوده است. مایکل هم چنین در “Dark Angel” نیز حضور داشته در دو فصلی که پخش شد. این بازی سه نامزدی را برایش به ارمغان آورد. در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲٫

سریال های مهم

در سال ۲۰۰۳ ، در نقش مامور ویژه ی پلیس آنتونی در دو قسمت از سریال “JAG,” محصول شبکه cbs بوده است ، این نقشش در سریال دیگری به نام “NCIS” ادامه داشت و هم چنین در “NCIS: New Orleans (2014)” و “NCIS: Los Angeles (2015)” نیز بصورت مهمان بازی کرد. این دو فیلم را در کنار پائولی پرتی بازی کرده است ، ابی اسکویتو نقش پائو بوده است. او یکی از دو بازیگری نیز میباشد که در تمام برنامه های JAG, NCIS, NCIS: LA, NCIS: NO بازی کرده است. در سال ۲۰۰۴ ، مایک در فیلم تلویزیونی The Mystery of Natalie Wood نیز حضور داشته است. در سال ۲۰۱۰ ، رابرت واگنر هشت بار بصورت مهمان در NCIS در نقش آنتونی دینوزو اول بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا علیفر

او هم چنین در “Rove Live” نیز بصورت مهمان بوده است. هم چنین مایک فصل هشت از سریال NCIS را نیز کارگردانی کرده است ، این فصل در ۱ مارس ، ۲۰۱۱ پخش شد و هم چنین فصل ۱۱ که در سال ۲۰۱۳ پخش شد.

فهرست برخی از فیلم‌هایی که مایکل وترلی در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

دستپاچه
افسون‌شده (مجموعه تلویزیونی)
فرشته تاریکی (مجموعه تلویزیونی)
ان‌سی‌آی‌اس (مجموعه تلویزیونی)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل وترلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه