بیوگرافی استیون بالدوین

4 سال پیش
بیوگرافی استیون بالدوین
4.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی استیون بالدوین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استفان آندره بالوین متولد سال ۱۹۶۶ میباشد ، او بازیگر ، تهیه کننده و سیاست مدار نیز میباشد. بخاطر بازی در Born on the Fourth of July (1989), Mrs. Parker and the Vicious Circle (1994), Threesome (1994), The Usual Suspects (1995), Bio-Dome (1996), Fled (1996), The Flintstones in Viva Rock Vegas (2000), Fred Claus (2007) و The Flyboys (2008) شناخته شده است. استفان هم چنین در سریال تلویزیونی “The Young Riders (1989–۹۲)” و برنامه “Celebrity Big Brother 7 (UK)” و “Celebrity Apprentice” نیز بوده است. در سال ۲۰۰۴ ، استفان کارگردانی Livin’ It را نیز عهده دار بوده است. یکی دیگر از دلایلی او شناخته شده است این بود که جوانترین عوض گروه “Baldwin brothers” است.

زندگینامه استیون بالدوین

بیوگرافی استیون بالدوین

فعالیت هنری

استفان در نیویورک بدنیا آمده است . مادرش ، کارل بخاطر بیماری که داشت دو بار زیر تیغ جراحی رفت. پدرش نیز معلم جامعه شناسی تاریخی مدرسه بود و هم چنین مربی فوتبال نیز بود ، در سال ۱۹۸۳ نیز بخاطر سرطان ریه جان سپرد. استفان برادر جوان بازیگر بیادماندنی آلک ، دنیل و ویلیام است ، آنها را به نام “Baldwin brothers” نیز میشناسند. استفان از خانواده ای کاتولیک زاده شد و اصلیتی چند ملیتی دارد.در دوران دبیرستان در تیم های کشتی زیادی بوده است و قدم های برادرانش یکی بعد از دیگری میپیمود. هم چنین دو خواهر نیز دارد.

حرفه

اولین بار استفان در فیلم “The Beast” حضور یافت و بعدن نیز در سریال وسترنی “The Young Riders” و در “Threesome (1994)”. بهترین نقشی که ایفا کرده است “The Usual Suspects (1995)” میباشد ، نقش بارنی رابی در “The Flintstones in Viva Rock Vegas (2000)” نیز از جمله بهترین نقش های او میباشد. استفان در “The Mole” (2002) نیز حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابرت آلتمن

شبکه ABCاین برنامه را پخش میکرده است که در سال ۲۰۰۳ ، استفان با حضور در “Celebrity Mole Yucatán” به برنامه بازگشت. در سال ۲۰۰۶ ، بالدوین در فیلم تلویزیونی ” Jesse Stone: Night Passage” بازی کرده است. در آگوست سال بعد نیز در فیلم ” Murray’s Celebrity Bull Riding Challenge,” بوده است. در قسمت اول دچار حادثه شد. در مارس ۲۰۰۸ ، او در “Celebrity Apprentice” بعدن نیز در “All-Star Celebrity Apprentice” حضور یافته است.

فهرست برخی از فیلم‌هایی که استیون بالدوین در آنها به ایفای نقش پرداخته است:

مظنونین همیشگی
تولد شوم
متولد چهارم ژوئیه
آخرین خروجی به بروکلین
آمیزش جنسی سه‌نفره
مغ
فرد کلاوس
هیولا

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون بالدوین
4.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه