بیوگرافی ویلا هولند

4 سال پیش
بیوگرافی ویلا هولند
Rate this post

بیوگرافی ویلا هولند به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ویلا هولند در لس آنجلس بزرگ شد ، مادرش بازیگر بود و بعدن نیز با برایان دی پالما از سال ۱۹۹۵ تا ۹۷ ازدواج کرد. ویلا دو خواهر دیگر نیز دارد. بریانا هولند و پایپر دیپالما. هولند در ” Palisades Charter” درس خوانده است ، این درس خواندنش مدت زیادی به طول نینجامید و بیش از شش هفته در مدرسه نماند زیرا حرفه بازیگری او روبه رشد بود و مدرسه فقط جلوی پیشرفتش را میگرفت.

زندگینامه ویلا هولند

بیوگرافی ویلا هولند

فعالیت هنری

در سن ۷ سالگی ، در خانه همسایه پدر ناتنی اش در همپتونز ، نیویورک بازی کرد. این همسایه استیون اسپیلبرگ بود ، این فیلم در واقع فیلمی خانگی بود از خانواده هولند. زمان بازگشتش به لس آنجلس در سپتامبر همان سال ، هولند در آژانس مدلینگ فورد اسم نویسی کرد. خیلی زود هم برای کار در “Burberry” انتخاب شد. در سال ۱۹۹۹ ، دی پالما هولند را برای حضور در آژانس تئاتری تلنت آماده کرد.

تا آن زمان ، او در برنامه های تبلیغاتی زیادی بوده است . وقتی در سال ۲۰۰۱ که او ۱۰ ساله بود ، در کنار پدر خود که در سینما کار میکرد بود. او حتی در برنامه “The Inside” محصول شبکه FOX در سال ۲۰۰۵ نیز بود. وقتی نویسنده ی سریال تغییر کرد ، او نیز برنامه را ترک کرد. هولند نقش کاتالین کوپر در O.C را نیز عهده دار است. این نقش تکراری در فصل ۳ بوده است ، ولی در فصل بعد به نقش اصلی تبدیل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وحید مهین دوست
Garden Party

در دسامبر ۲۰۰۷ ، هولند به عنوان بازیگر در فیلم مستقل “Garden Party” ، بوده است در نقش آپریل . مدلی که همیشه دردسر ساز است و سعی میکند که در لس آنجلس موفق شود. در سپتامبر ۲۰۰۸ نیز ، CW اعلام کرد هولند در سه قسمت از دومین فصل از سریال تلویزیونی ” Gossip Girl” حضور می یابد. در مارس سال ۲۰۱۰ ،هولند در قسمت ۱۶از فصل سوم ” The Empire Strikes Jack” حضور یافت ، این قسمت در ۲۹ مارس ۲۰۱۰ پخش شد. در می همان سال ، اعلام شد که قرار است هولند در بازی “Kingdom Hearts Birth by Sleep” محصول شرکت سونی صداگذاری داشته باشد.

این بازی نیز در شمال آمریکا در ۷ سپتامبر ، ۲۰۱۰ پخش شد. در این سال ، هولند در فیلم آخرالزمانی “Legion” بازی کرد. بعد از آن نیز در فیلم “Straw Dogs” حضور یافت که باز سازی شده ی فیلم در سال ۱۹۷۱ به همین نام بود. هولند در ” Arrow” که براساس کامیک بوک نشان سبز میباشد در نقش خواهر اولیور کوین بازی کرد ،او هم چنین در “Tiger Eyes” نیز بوده است.

تاریخ تولد: ۱۸ ژوئن ۱۹۹۱ (سن ۲۸ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
خواهر و برادر: پایپر دا پالما، بیرِیانا هالند
والدین: دارنل گریگوریو دا پالما، کیس هالند
آموزش: Kenter Canyon Elementary School، Palisades Charter High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویلا هولند
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه