بیوگرافی سوزوک زاکال

4 سال پیش
بیوگرافی سوزوک زاکال
Rate this post

بیوگرافی سوزوک زاکال به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سوزوک زاکال در مجارستان بدنیا آمد ، خانواده اش یهودی بودند. وقتی به مدرسه میرفت ، برای برنامه Budapest vaudeville نویسندگی میکرد. در آن زمان نامش به معنای ” blond beard” بود. البته این به ریش های خودش اشاره داشت.در سن ۱۸ سالگی بود که تصمیم گرفت به حرفه ی بازیگری روی آورد.

زندگینامه سوزوک زاکال

بیوگرافی سوزوک زاکال

فعالیت هنری

زاکال در ابتدا بازیگر تئاتر مجارستان بود و در دهه ۱۹۱۰ و ۲۰ به بازی میپرداخت. در زمان شروع دهه ۲۰ ، به ویانا رفت و در ” Kabarett Leopoldi-Wiesenthal” که برای هرمن لیپولدی بود حضور یافت. در دهه ۳۰ ، در جای دیگری بود ، مهم ترین جایی که بود “Wiener Film” است. او هم چنین در آلمان نیز بوده است. زاکال در “Familientag im Hause Prellstein (1927)” بعد نیز در “Ihre Majestät die Liebe” بوده که بعدن در هالیوود با نام “Her Majesty Love” ساخته شد. سه سال بعد زاکال در “Two Hearts in Waltz Time (1930)” حضور داشت. دراین مدت زمان ، زاکال شرکت خود را نیز برپا کرد.

بازگشت به مجارستان

وقتی نازی ها در سال ۱۹۳۳ ، در آلمان قدرت را در دست گرفتند زاکال مجبور شد که به مجارستان بازگردد. او در بیش از ۴۰ فیلم در کشور خود بازی کرد. بعد از مدت زمانی در سال ۱۹۴۰ ، زاکال به همراه همسرش راهی هالیوود شد. بسیاری از رابطهای نزدیک زاکال در کمپ های نازی ها جان خود را از دست دادند ، سه خواهر ، خواهر زاده ، برادر و خواهر همسرش جز این افردا بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فائزه علوی

زاکال در “It’s a Date (1940)” بعد ، “Ball of Fire (1941)” بود بعدن نیز نقش کوچکی را در “Yankee Doodle Dandy (1942)” بازی کرد.در همان سال در “Casablanca (1942)” نیز حضور داشت. بعد از او در ۳۰ حتی بیشتر فیلم حضور یافت مانند : “Christmas in Connecticut (1945)” . در سال ۱۹۴۸ نیز در”Embraceable You” بود. بعدن در سال ۱۹۴۹ در “My Dream Is Yours” بازی کرد. در سال بعد نیز در “Look for the Silver Lining” بازی کرد.

مرگ
زاکال بخاطر سکته قلبی در ۱۲ فوریه ۱۹۵۵ جان سپرد ، این مدتی بعد از فیلم برداری ” The Student Prince” بود. او در کالیفرنیا به خاک سپرده شد.

تاریخ تولد: ۲ فوریهٔ ۱۸۸۳، بوداپست، مجارستان
تاریخ مرگ: ۱۲ فوریهٔ ۱۹۵۵، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
مکان استراحت: آرامگاه فارست لان مموریال پارک
نام دیگر: Gero Jacob ;Gerő Jacob ;Szakáll Szőke ;Sakall “Cuddles” S.Z.
همسر: اَن کاردوس (ازدواج ۱۹۲۰–۱۹۵۵)، Giza Grossner (ازدواج ۱۹۱۶–۱۹۱۸)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوزوک زاکال
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه