بیوگرافی آلفونسو هاررا رودریگو

4 سال پیش
بیوگرافی آلفونسو هاررا رودریگو
4.9/5 - (140 امتیاز)

بیوگرافی آلفونسو هاررا رودریگو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آلفونسو هاررا رودریگو در مکزیک بدنیا آمد. یک برادر بزرگتر دارد ، آلجاندو و یک برادر کوچکتر به نام اسکار. او در آکادمی ادرون درس خوانده است. دبیرستانی انگلیسی و کلاس بالا ، کسانی مانند گائول گارسیا برنل و سمینا سارینا نیز در آنجا بودند . رودریگو در سال ۲۰۰۲ فارغ التحصیل شد. در ابتدا رودی تصمیم داشت به تگزاس برود و خلبان شود. ولی بعد از مدتی نظرش را عوض کرد و به Centro de Educación Artística رفت که زیرمجموعه تلوازیا بود.

زندگینامه آلفونسو هاررا رودریگو

بیوگرافی آلفونسو هاررا رودریگو

فعالیت هنری

با ادامه ی کارش در این مرکز به کار حرفه در تئاتر روی آورد. در ابتدا در Las Brujas de Salem (2001), Como matar a un ruiseñor (2001) و Antigona (2001) عملکردش را به نمایش در آورد. در سال ۲۰۰۲ ، در فیلم “Amarte Duele” به کارگردانی فرناندو سارینانا بود ، از آنجا بود که به تلویزیون راه پیاد کرد و در ” telenovela Clase 406″ مشغول به کار شد.

در سال ۲۰۰۴ ، در بین نقش های اصلی در Rebelde ، باز ساخت رمان آرژانتینی ، Rebelde Way حضور یافت. بعد از این در نقش نوجوانی که به شهر مکزیک میرود تا انتقام مرگ پدرش را بگیرد بازی کرد. او در این برنامه در ۴۰۰قسمت حضور داشت و این برنامه از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ جهانی پخش میشد.

موفقیت برنامه باعث شد که ، در سال ۲۰۰۷ ، تلویزا RBD: La Familia را پخش کند. در این برنامه نیز رودی حضور یافت. نقشش در این برنامه با نقش قبلی اش فرق میکرد ولی میتوان گفت که با آنکه اساس دو برنامه متفاوت بود ، ولی شخصیت این داستان نیز مانند شخصیت داستان قبلی بود. او در “High Definition” نیز بتازگی حضور یافته است. ولی بیش از ۱۳ قسمت پخش نشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عایشه گل جوشکن

تاریخ تولد: ۲۸ اوت ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، مکزیکوسیتی، مکزیک
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: دایانا وازکز (ازدواج ۲۰۱۶)
کودکان: دنیل هررا
نمایش‌های تلویزیونی: Rebelde، حسی، جن‌گیر، RBD: La Familia

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلفونسو هاررا رودریگو
4.9/5 - (140 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه