بیوگرافی جسیکا کامرون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جسیکا کامرون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جسیکا کامرون بازیگر کانادایی فیلم های ترسناک ، کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده میباشد.

زندگینامه جسیکا کامرون

بیوگرافی جسیکا کامرون

فعالیت هنری

کامرون در اون سوند ، اونتاریا بدنیا آمده است. در آنجا در دبیرستان درس میخواند ، البته این قبل از این بود که برای مطالعه ی فشن در دانشگاه ریسون به تورنتو برود.

حرفه

کامرون توانست شغل طراحی لباس را در شهر اوهایو بدستآورد ، در آنجا چند سالی ماند. بعد از شرکت کردن در کلاس های بازیگری ، توانست به عنوان کار در فیلم “The Dead Matter (2010)” نقشی بدست آورد ، این فیلم در سال ۲۰۰۸ فیلم برداری شد. کامرون توانست جایزه ی بازیگر در حال رشد ستاره ی سینما را در سال ۲۰۱۰ بدست آورد ، در واقع گلدن کوب. بعد از این فیلم کامرون در فیلم دیگری ساخته ی تهیه کنند راجر کورمن بازی کرد ، “Camel Spiders (2011)” نام این فیلم ، بعد نیز در باز ساخت فیلم “Silent Night (2012)” ، در این فیلم “veteran actor Malcolm McDowell” نیز به بازی پرداخته است.

کامرون در چندین فیلم های مستقل از کمپانی فیلم سازی بازی کرده است ، این فیلم ها در نیمه وسترنی آمریکا بوده است در واقع محصول آن مناطق بوده است ، بعد از این نیز کامرون برای اینکه تمام وقت به حرفه ی بازیگری بپردازد به لس آنجلس سفر کرد.

سریال های مهم

کامرون در سریال “Brides of Beverly Hills (2011-2012)” نیز بازی کرده است. او کمپانی ساخته است و نامش را “Small Town Girl Productions” گذاشته است ، این کمپانی فیلم تمام وقت به ساخت فیلم های ژانری میپردازد ، اولین فیلمی که کارگردانی آن را عهده دار بوده است ، “Truth or Dare” است. ۸ ماه بعد نیز در فیلم دیگری به نام Mania بوده است .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاهرخ خان

این فیلم قسمت هایی را از واقعیت برگرفته بوده است و در مورد زنجیره ای از قتل ها بوده است. کامرون به علاوه در کامیک ها ، موزیک ویدئو و برنامه هایی تلویزیونی مانند “Scream queen of the Month نیز حضور داشته است. در سال ۲۰۱۵ مهمان منچستر بود ، براساس گریمفست. در واقع این مهمانی بخاطر فیلم او در اروپا بوده است( اولین فیلمی که کارگردان بوده است). کامرون نقشی را نیز در فیلمی در حال ساخت از ماریو کریتو برعهده دارد.

تاریخ تولد: اوون ساوند، کانادا
آموزش: دانشگاه رایرسون
نمایش‌های تلویزیونی: Camel Spiders

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جسیکا کامرون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه