بیوگرافی اد اسکرین

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اد اسکرین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اد اسکرین در لندن انگلیس بدنیا آمد و در همانجا نیز رشد کرد. او اصلیت لهستان و انگلیس و یهودی دارد. از “Central Saint Martins” و ” public tertiary art school” مدرکش را در رشته ی هنر های زیبا و نقاشی دریافت کرده است.

زندگینامه اد اسکرین

بیوگرافی اد اسکرین

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۴ ، اسکرین سه ترک را زیر نظر “Dented Records” بیرون داد. در سال ۲۰۰۷ ، هم اولین آلبوم خود رابیرون داد به نام ، The Eat Up. او تابحال با هنرمندان زیادی مانند Foreign Beggars, Asian Dub Foundation, Plan B, Dubbledge و Doc Brown همکاری داشته است. بعد از آن سال ، اسکرین به پخش آهنگ های دیگری از کارهایش دست زد.

اسکرین اولین بار در فیلم کوتاه Michelle اثر plan B حضور داشت. بعد از آن نیز اولین نقش اصلی خود را در Ill Manors ایفا کرد این فیلم نیز اثر همان هنرمند است. او در نقش داریو ناهاریس در فصل سوم از سریال تلویزیونی “Game of Thrones” بازی کرد. گرچه ، در فصل بعد از این سریال جای خود را با داچ (مایکل هاسیمن) عوض کرد. اسکرین در جایگاهی که به آن ” behind the scenes politics” بود ماند و به اجبار برنامه را ترک گفت. در سال ۲۰۱۴ ، او در “The Transporter: Refueled” بود در واقع جایگزین جیسون استاتام شده بود. در نقش اصلی نیز بود. بخاطر اینکه این فیلم مورد تحسین خوبی قرار گرفت جایگاه اسکرین نیز رشد کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دمت اوزدمیر
سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ ، او در نقش ایجکس خبیث در فیلم اکشن مشهور Deadpool حضور داشت.
در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ ، اسکرین در فیلم علمی تخیلی ” Gateway 6″ در کنار ریاس ایفان و تانل تام بود ، در واقع در این برنامه تانل اولین کارگردانی خود را انجام میداد. فیلم برداری نیز در زمستان سال بعد انجام شد. در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۵ نیز ، در فیلم In Darkness حضور داشت ، در این فیلم کسانی مانند ناتالی دورمر و استیسی مارتین نیز حضور داشتند. از اوایل سال ۲۰۱۶ کار شروع شد.

اسکرین هم اکنون در کنار پسر خود مارلی در لندن زندگی میکند. از سن ۱۵ سالگی او به عنوان مربی شنا بوده است.

تاریخ تولد: ۲۹ مارس ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، منطقه کمدن لندن، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۸۵ متر
نمایش‌های تلویزیونی: بازی تاج‌وتخت
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی ام‌تی‌وی برای بهترین آدم شرور در فیلم، جایزهٔ برگزیدهٔ نوجوانان برای نقش منفی برگزیده
کودکان: مارلی اسکرین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اد اسکرین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه