بیوگرافی تونی تاد

4 سال پیش
بیوگرافی تونی تاد
Rate this post

بیوگرافی تونی تاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تونی تاد در واشنگتن دیسی بدنیا آمد. او ساکن هارتفورد بود و در آنجا نیز بزرگ شد. بعدن در دانشگاه کانکتیکوت درس خواند و در تئاتر توانست تونی اوارد را بدست آورد.

زندگینامه تونی تاد

بیوگرافی تونی تاد

فعالیت هنری

تاد در بیش از ۱۰۰ برنامه تئاتری و فیلم تلویزیونی بازی کرده است. در مقابل بسیاری از هالیوودی ها هم نقش نمایی داشته است. از جمله بازی های او : Platoon (1986), Beg (film 2010), Night of the Living Dead (1990), Candyman[3] (1992), The Crow (1994), The Rock (1996), Wishmaster (1997), the Final Destination series (2000–۲۰۱۱) و Minotaur (2006) میباشد. به علاوه تاد صداگذاری فالن در “Transformers: Revenge of the Fallen (2009)” را نیز عهده دار بوده است ، هم چنین در فیلم “Changing the Game” نیز حضور داشته است.

بصورت مهمان در برنامه ” Horror Creation Entertainment” که بصورت هفتگی پخش میشود نیز حضور داشته است ، در می ۲۰۱۰٫ اودر نقش “Reverend Zombie” در Hatchet II بوده است ، این برنامه در چند تئاتر بصورت محدود به پخش رسید. در برنامه ” As Final Destination 5″ بار دیگر در نقش ویلیام به بازی پرداخت.

او هم چنین در براودی نیز به بازی میپرداخته است تا بحال در مورد تئاتر نیز علاقه ی خاصی داشته است.

تاد در تلویزیون

از جمله دیگر بازی های تاد در تلویزیون را میتوان “Boston Public” دانست و حضور بصورت مهمان در Law & Order, Homicide: Life on the Street, Hercules: The Legendary Journeys, Xena Warrior Princess ، The X-Files, Smallville, Psych, 24, Charmed, Stargate SG-1, Andromeda, Criminal Minds, 21 Jump Street و Chuck. او از جمله بازیگرانی هم بشمار میرود که بازی با دو نوع گفتار متفاوت را در سریال ۲۴ اجرا میکرده است.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی نگار فروزنده

تاد در نقش مایکل نوریس در فصل ۳ و هم چنین فصل ۴ نیز در نقش جنرال بنجامین جوما در هردو “۲۴: Redemption” و فصل ۷ ازاین سریال حضور داشته است. او در شبکه “Babylon 5” در فیلم A Call to Arms در نقش اصلی بوده است. در سری پیشتازان فضا (star trek) نیز در نقش های زیادی بازی کرده است. مانند بازی در Star Trek: The Next Generation ، Star Trek: Deep Space Nine در نقش جیک سیسکو و Star Trek: Voyager در نقش آلفا هیروجین.

در سال ۲۰۱۵ ، تاد صدای زوم در فصل ۲ از “The Flash” را بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۴ دسامبر ۱۹۵۴ (سن ۶۵ سال)، واشینگتن، دی.سی.، آمریکا
قد: ۱٫۹۶ متر
آموزش: Eugene O’Neill Theater Center
فیلم آینده: Candyman
نمایش‌های تلویزیونی: فلش، تغییرشکل‌دهندگان: پرایم

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تونی تاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه