بیوگرافی سوفی مارکیو

4 سال پیش
بیوگرافی سوفی مارکیو
4.2/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی سوفی مارکیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سوفیا مارکیو در سال ۱۹۸۰ مادرش که به دنبال یک آژانس مدلینگ رفته بود ، عکس سوفیا را به آژآنس داد ، ولی هیچگاه فکر نمیکرد که اینقدر موفق شود. در همین زمان نیز ، توانست در فیلم “La Boum (1980)” بازی کند ، به همین دلیل از آژانس مدلینگ خواست که نوجوان دیگری را برای اینکار انتخاب بنماید. بعد از یک دیدار کوتاه مدت ، کارگردان شرکت فیلم سازی گامونت ، با سوفی یک قرار داد بلند مدت بست . فیلمی که در آن بازی کرد ، فیلمی خشونت آمیز بود. نه تنها در فرانسه فروش بالایی داشت در کل اروپا نیز بیش از ۴ میلیون بلیط فروخته شد. در سال ۱۹۸۱ ، سوفی برای بازی در ” Dream in Blue” با ” François Valéry” امضایی داشت.

زندگینامه سوفی مارکیو

بیوگرافی سوفی مارکیو

فعالیت هنری

در سال ۱۹۸۱ ، در سن ۱۵ سالگی ، سوفی قرار دادش را با گامونت به مقدار یک میلیون فرانک خرید. بیشتر این پول را قرض کرده بود. بعد از بازی در “La Boum 2 (1982),” بیشتر به تمرکز بروی درام پرداخت و بعد از این فیلم نیز در فیلم تاریخی و درام “Fort Saganne” (1984) حضور یافت. در سال ۱۹۸۵ نیز در Police و L’amour braque. در سال ۱۹۸۶ او در ” Descente aux enfers” بازی کرد. دو سال بعد نیز او در فیلم “L’Étudiante (The Student)” بازی کرد و بعد در “Chouans!”. در این سال توانست جایزه ی بهتریه بازیگر زن در نقش رمان را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی انسیه شاه‌حسینی

در سال ۱۹۸۹ ، مارسیو در “My Nights Are More Beautiful Than Your Days” حضور داشت ، کارگردان این برنامه دوست پسر او Andrzej Zulawski بود. در سال ۱۹۹۱ ، سوفی در Pacific Palisades و La note bleue بازی کرده است. در همین سال او در تئاتر Eurydice نیز کار کرده است و توانسته جایزه ی دیگری را بدست آورد. در دهه ۹۰ ، سوفی کمتر در فیلم های با نقش درام حضور یافت ، در کمدی Fanfan و بعد نیز Revenge of the Musketeers در سال ۱۹۹۴ بازی کرد.

در سال ۱۹۹۵ ، در نقش پرنسس ایزابلا در Braveheart بازی کرده است. در سال ۱۹۹۷ ، او در Firelight و بعد نیز در “Marquise” بازی کرده است. در سال ۱۹۹۹ ، سوفی در “A Midsummer Night’s Dream” حضور داشته است. در همان سال در “The World Is Not Enough” نیز بوده است. در دهه ۲۰۰۰ ، او در Fidelity ، Nelly ، Trivial ، Female Agents و در سال ۲۰۱۲ نیز در “Happiness Never Comes Alone” بازی کرده است.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که سوفی مارسو در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است:

شجاع‌دل
دنیا کافی نیست
آنا کارنینا
رؤیای شب نیمه تابستان
کارتاگنا
مارکیز
نلی
فراسوی ابرها
با من از عشق بگو (کارگردان)
عشق کوانتومی
الکس و اما
عشق جنون‌آمیز
شادی هرگز به تنهایی نمی‌آید
به گذشته نگاه نکن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوفی مارکیو
4.2/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه