بیوگرافی پارک های ایل

4 سال پیش
بیوگرافی پارک های ایل
Rate this post

بیوگرافی پارک های ایل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پارک های ایل در زمان کودکی در تئاتر حضور میافت. در سال ۲۰۰۰ ، توانست جایزه ی جوانترین بازیگر تئاتر را بدست آورد. این جایزه بخاطر بازی در ” Cheongchun-yechan” بود. اولین فیلمی که بازی کرد نقش کوتاهی در “Waikiki Brother” بود. بیشتر توجهی که بدست آورد با بازی در فیلم “Jealousy Is My Middle Name” بود ، در این فیلم او در نقش مردی که در کار فشن مشغول است بازی کرده است. این فیلم توانست در “Busan International Film Festival” در سال ۲۰۰۲ بهترین جایزه را بدست آورد و در تابستان نیز تبلیغات این فیلم پخش شد.

زندگینامه پارک های ایل

بیوگرافی پارک های ایل

فعالیت هنری

پارک در دو نوع نقش حضور داشته است : نقش پسر بچه ننه و نقش آدمی بیگناه . حتی در نقش های مردی که در پشت چهره ی خوب و بی گناهش چیزی واقعن تاریک را پنهان کرده است نیز بازی کرده است. بعد از Jealousy در نقش تاریکی در فیلم “Memories of Murder” حضور یافت . همان سال او در نقشی رمانتیک در مقابل جیئون دو ین در “My Mother, the Mermaid” حضور یافت.

در سال ۲۰۰۵ ، بار دیگر به ایفای نقشی مانند قبل پرداخت در “Rules of Dating”. پارک در نقش مردی با ذهنی پلید که نشان میدهد معلمی خوب اسست در این فیلم حضور یافت. در زمان بازی در “Boy Goes to Heaven” در نقش یک دانش آموز حضور یافت و بعد از آن نیز در Big حضور یافت. در سال ۲۰۰۷ او در “Paradise Murdered” و بعد نیز در “Modern Boy” حضور یافت. پارک در “Good Morning, President,” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تئو آنجلوپولوس

تاریخ تولد: ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۷۷ (سن ۴۳ سال)، سئول، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۷۷ متر
همسر: سییو یو شین (ازدواج ۲۰۰۶)
کودکان: پارک گئو ریم
نمایش‌های تلویزیونی: Plus Nine Boys

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پارک های ایل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه