بیوگرافی توماس هادن چرچ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی توماس هادن چرچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 توماس هادن چرچ در کالیفرنیا بدنیا آمد . او ۸ سال در ارتش آمریکا خدمت کرد و در جنگ کره نیز در آنجا بود. بعد از سال ۱۹۶۲ ، کارلوس در کالیفرنیا بود. مادر توماس در سال ۱۹۶۹ ازدواج کرد. توماس در تگزاس بوده است. در سال ۱۹۷۷ ، دبیرستان را رها کرد و در پالایشگاه های نفت مشغول به کار شد. در سال ۱۹۷۹ به دبیرستان بازگشت.

زندگینامه توماس هادن چرچ

بیوگرافی توماس هادن چرچ

فعالیت هنری

توماس در تجارت های تفریحی بوده است مانند رادیو ، صداگذاری برعهده داشته است. او نامش را به توماس هادن چرچ تغییر داده است. قسمتی از فیلمی مستقل باعث شد که به کالیفرنیا برود و به حرفه ی بازیگری بپردازد. در ۶ فصل از سیتکام Wings محصول شبکه NBC از سال (۱۹۹۰ تا ۱۹۹۵) حضور داشت.

او برای تلویزیون در دو فصل دیگر نیز حضور داشت ، در نقش اصلی درند و استیسی حضور داشت. هم چنین چرچ در فیلم های Tombstone, George of the Jungle و The Specials نیز بازی کرده است. چرچ در نقش منفی در فیلم های کامیک نیز حضور داشته است در “Demon Knight” و “Over the Hedge” هم بازی کرده است.در سال ۱۹۹۸ او درتگزاس نیز حضور داشته است. در اواخر سال ۲۰۰۰ ، برای مدتی در هیچ فیلمی حضور نیافت. بعد در “Monkeybone” و “۳۰۰۰ Miles to Graceland” حضور یافت. اولین بار نیز در “Rolling Kansas”(2003) به کارگردانی پرداخت. او در برنامه های تبلیغاتی نیز بازی کرده است در برنامه هایی مانند “Merrill Lynch” و “Icehouse beer”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریچل نیکولز

در سال ۲۰۰۳ ، چرچ برای بازی در برنامه جک انتخاب شد ، بهترین دوست خود شیفته ی پائول در Sideways.
چرچ باید بصورت لخت میرقصید تا به بازی در این فیلم بپردازد. در واقع در این نقش او باید لخت می آمد و بصورت د اوطلب در صحنه حضور میافت. بازی در این برنامه موفقیت زیادی برای چرچ به ارمغان آورد ، خصوصن نامزدی آکادمی اوارد بهترین بازیگر مرد.

تاریخ تولد: ۱۷ ژوئن ۱۹۶۰ (سن ۵۹ سال)، وودلند، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۳ متر
شریک: (۲۰۰۸–۲۰۰۲) میا زاتولی
کودکان: کودی هادن چرچ
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توماس هادن چرچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه