بیوگرافی شین مین ای

4 سال پیش
1.2/5 - (193 امتیاز)

بیوگرافی شین مین ای به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شین مین ای کارش را در حرفه ی مدلینگ شروع کرد برای مجله ی نوجوانان کی کی در سال ۱۹۹۸ ، بعد نیز در “K-pop boyband g.o.d” موزیک ویدئو حضور داشت. بازیگری او نیز در سال ۲۰۰۱ اولین بار با بازی در نقش مشهوری در “Beautiful Days” شروع شد.

زندگینامه شین مین ای

بیوگرافی شین مین ای

فعالیت هنری

این تازه کار خیلی زود به عرصه رسید ، از همان زمان در فیلم “Volcano High” فیلمی دبیرستانی کمدی در مورد هنرهای رزمی در کنار جانی هیاک بازی کرد. بعدن نیز در فیلم رمانی کالجی در “Madeleine” در کنار جی اینسانگ بود. بعدن نیز در فیلم دیگری به نام “A Bittersweet Life” بود ، در این فیلم نیز با لی بیانگ هان بازی کرد. شین را به منزله ی بازیگری حرفه ای میشناسند.

او ” the cello” را به مدت سه ماه میشناخت تا در نقش خود آنرا استفاده کند در فیلم ” A Bittersweet Life”. شین به علاوه زبان اشاره را نیز آموخته است و با کسانی که ناشنوا بودند ارتباط برقرار میکرد این نیز بخاطر نقشش در “Sad Movie” بود. همین نیز باعث شد که نقش اصلی را در ملودرام “A Love to Kill” به او دهند و در کنار ریان به بازی بپردازد. شین هم چنین در سریال “The Beast and the Beauty” نیز در کنار ریو سینگ بام و فیلم “The Devil” در کنار اوه تای وونگ و جو جی هون بوده است. در سال ۲۰۰۷ ، “My Mighty Princess” فیلمی بود که شین در دو نقش به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا فروتن
فیلم Go Go 70s

زمانی که شین به سن ۲۰ سالگی خود رسید ، به بازی کردن در نقش هایی با سن های بالاتر بیشتر پرداخت ، البته این انتخاب خودش بود. در فیلم “Go Go 70s” در نقش خواننده ای جذاب حضور یافت و توانست چندین جایزه ی بهترین بازیگر را بدست آورد. بعد از آن نیز در فیلمی در نقش همسری نامتعادل در “The Naked Kitchen” بازی کرد. بعد نیز در نقش کسی که بدنبال پدرش است نیز در “Sisters on the Road” بود. “Gong Hyo-jin” فیلم بعدی بود که شین در آن حضور یافت.

بیشترین شهرت شین بخاطر بازی در فیلم فراطبیعی “My Girlfriend Is a Nine-Tailed Fox (2010)” میباشد و هم چنین بعد از آن نیز درام “Arang and the Magistrate (2012)”. در سال ۲۰۱۳ ، او در X بازی کرده است در فیلمی کوتاه جاسوسی ، به کارگردانی کیم جی وون. در سال ۲۰۱۴ او بار دیگر به عرصه ی سینما بازگشت و در “Gyeongju” حضور یافت و در کنار پارک های ای بازی کرد.
بعدن کارش را ادامه داد و در فیلم کمدی “My Love, My Bride” بازی کرد.

در سال ۲۰۱۵ او در سریال “Oh My Venus” نیز بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۵ آوریل ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، یاتاپ-دونگ
قد: ۱٫۶۸ متر
فیلم: My Love, My Bride، زندگی تلخ و شیرین، The Naked Kitchen
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ هنری پاک‌سانگ برای محبوب‌ترین زن در تلویزیون
آموزش: Dongguk University SeoulCampus، Dolma Elementary School، Hyosung High School، Hatap Middle School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شین مین ای
1.2/5 - (193 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه