بیوگرافی هان گااین

4 سال پیش
4.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی هان گااین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هان گااین از دوران دبیسرتان در برنامه های مسابقه ای تلویزیون به بازی میپرداخت و به همین دلیل توانست موفق شود و در مصاحبه با دیگر دانش آموزان بهتر باشد. شرکت بیگویگ او را بخاطر کلیپ هایش نشانه گرفت و خیلی زود نیز به دبیرستانش رفتند و به او پیشنهاد کار دادند. هان اولین بار در Asiana Airlines تبلیغات انجام داده است در سال ۲۰۰۲ ، بعد نیز در درام ” Sunshine Hunting” در KBS2 بوده است. خیلی زود او در ” Yellow Handkerchief” حضور یافت و بعد نیز اولین بازی خود در سینما را در “Once Upon a Time in High School” به اجرا درآورد. در سال ۲۰۰۴ ، در نقش اصلی در ” Terms of Endearment” حضور داشت.

زندگینامه هان گااین

بیوگرافی هان گااین

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۵ ، هن در “Super Rookie” بازی کرد ، فیلمی درمورد مشکلات کشور کره و بیکاری در بین نسل جوان این کشور. این بازی رتبه ای خوب برای او داشت و باعث شد که هن بتواند در MBC اوارد جایزه ی درام بهترین بازی را بدست آورد. این درام البته از سوی کشور ژاپن نیز خیلی پربیننده بود و در کشور های همسایه نیز باعث شهرت هان شد. این نیز بخاطر نقش اصلی او در “Dr. Kkang” و “Witch Yoo Hee” بود.

بعد از این برنامه ، هان در سال ۲۰۰۷ شهرت زیادی بدست آورد و جالب اینجا بود که کارگردان ها و نویسنده ها بخاطر ضعفشان در کیفیت مورد انتقاد قرار گرفتند. سه سال به حضور در تبلیغات تلویزیونی روی آورده بود . هان خیلی زود به یکی از چهر های پربیننده ی کشورش بدل شد ، بعد از حضور در تبلیغات های تلویزیونی. زیبایی اش در تلویزیون مورد خطاب واقع میشد. ولی با وجود موفقیت هایش بخاطر عکسی که از او پخش شد ، مجبور بود که بحث و جدال هایی با بقیه داشته باشد . عکس او را فردی کامل زیبا نشان میداد تا بازیگری جدی.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترین مک‌فی
موفقیت ها

با گذشت یک دهه این بازیگر مشهور در نقش های تکراری زیادی به بازی پرداخته استو موفقیت آن چنانی در به وجد آوردن مخاطبان نداشه است.
در سال ۲۰۱۰ در “Bad Guy” بازی کرده است. در سال ۲۰۱۲ ، که سال موفقیتش نیز به حساب می آمد ، او در “Moon Embracing the Sun” حضور داشت. بعد نیز در “Architecture 101” بازی کرده است.
در سال ۲۰۰۵ او ازدواج کرده است و در سال ۲۰۱۵ بعد از ۱۰ سال ازدواج معلوم شد که حامله است و بتازگی نیز صاحب یک فرزند شده است (دختر).

تاریخ تولد: ۲ فوریهٔ ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، سئول، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۶۷ متر
همسر: یئان جانگ هون (ازدواج ۲۰۰۵)
آموزش: Kyung Hee University Seoul Campus
کودکان: یئان جی هی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هان گااین
4.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه