بیوگرافی هیروفومی آرای

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هیروفومی آرای به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هیروفومی آرای اولین بار در سینما در فیلم ” GO” اثر ایسایو یوکیسادا در سال ۲۰۰۱ ، وقتی ۱۹ ساله بود به بازی پرداخت. نقش بعدی او بازی در فیلم “Blue Spring” بود که در مورد دانش آموزان دبیرستان بود که از لحاظ احساسی دچار مشکل شده اند. بخاطر بازی در این فیلم هیرو توانست جایزه ی بهترین بازیگر تازه کار را در هفدهمین جشنواره ی فیلم تکاساکی بدست آورد. کارش در این برنامه باعث شد که توجه منتقدان زیادی را به خود جلب کند ، از جمله کارگردان یوچی سای ، و زیانچی کره ای. آنها هردو تصمیم گرفتند که در آینده با یکدیگر به بازی بپردازدند و دوسال بعد نیز در “Blood and Bones” بازی کرده است.

زندگینامه هیروفومی آرای

بیوگرافی هیروفومی آرای

فعالیت هنری

بعد از مصاحبه ، آرای اعلام کرد که در کنار بازی هایی که تحسین های زیادی از سوی مخاطبان داشته است ، قرار است که در فیلم جنایی ” The Matsugane Potshot Affair (2006)” نیز بازی کند که یکی از بهترین فیلم های او شد. این نقشش باعث شد که رتبه اش در بین بازیگران بالا رود. بعد از پخش فیلم ، نقشی کمدی به او پیشنهاد شد ، میخواست که در آن بازی کند ولی بخاطر بازی در ” Korede iinoda!! Eiga★Akatsuka Fujio” و ” Slapstick Brothers” مجبور شد که این پیشنهاد را رد کند.
در سال ۲۰۱۱ ، آرای در نقش بازرس کازوهیکو سوگا در فیلم جنایی Douki در کنار ریوهی ماتسودا در نقش بازرس ریوتا به بازی پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد سریر

در ژوئن سال ۲۰۱۲ ، صحبت های خاصی پیش آمد که هنرهای ژاپن و مجله ی رسانه را مورد توجه قرار داد. آنها به قسمت خاصی اشاره داشتند ، این بحث در مورد فیلم راجع به معلم ها میشد به نام ” teaches love and passion” که توسط بازیگران ژاپنی انتخاب شده بود. در کنار این بازیگران ، موسیقی دان ها ، هنرمندان و هم چنین آرا نیز حضور داشتند.

آرای توسط آژانس استعداد ها در سال ۱۹۹۶ انتخاب شد ، بازیگر تادانوبو آسانو او را انتخاب کرده است.

تاریخ تولد: ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۷۹ (سن ۴۱ سال)، هیروساکی، آئوموری، استان آئوموری، ژاپن
نام کامل: Kyung-Sik Park
نمایش‌های تلویزیونی: Monte Cristo Haku
نامزد دریافت جایزه: Japan Academy Prize for Outstanding Performance by an Actor in a Supporting Role

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هیروفومی آرای
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه