بیوگرافی امانوئل بیرت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی امانوئل بیرت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امانوئل بیرت در منطقه ی بیهارت ، هاسون در تروپز بدنیا آمد. او دختر جنویا گالیا ، مدل مشهور یونانی است و هم چنین اصلیت دیگری نیز دارد. پدرش نیز خواننده و شاعر بوده است. خانواده ی پدری اش یهودی بودند.

زندگینامه امانوئل بیرت

بیوگرافی امانوئل بیرت

فعالیت هنری

زمانی که دیگر نزدیک به سن بلوغ میشد ، تابستان را در کنار خانواده ای انگلیسی زبان در مونتریل گذراند. آنها دوست نزدیک پدرش بودند. در اواخر تابستان خانواده به او پیشنهاد داد که در کنارش بماند. و بعد نیز در کالج ” international Marie de France” به تحصیل مشغول شد.

بیرت بازیگری را از سال ۱۹۷۶ با فیلم ” Tomorrow’s Children” شروع کرد. در نوجوانی در بعضی از برنامه های تلویزیون حضور می یافت. بعد از پایان تحصیلاتش در دانشگاه مونتریل ، او به فرانسه بازگشت تا در مدرسه ی درام پاریس تحصیل کند. مدت کمی بعد نیز توانست اولین نقش با رده بالاسنی خود را در سال ۱۹۸۶ بدست آورد و شهرتی را بخاطر بازی در مقابل “Yves Montand” رقم زند ، او در نقش دختر انتقام جو در “Manon des Sources” ساخت فرانسه حضور یافت. بخاطر عملکردش ، توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را در جشنواره سزار در سال ۱۹۸۷ بدست آورد. در سال ۱۹۹۵ نیز ، جایزه ی سیلور جورجی را بخاطر بهترین بازیگر زن در “۱۹th Moscow International Film Festival” بدست آورد ، این بخاطر حضورش در فیلم “A French Woman” بود.

بهترین بازیگر زن

به علاوه ی جایزه هایی که بخاطر بهترین بازیگر زن بدست آورده است ، بیرت نامزد ۷ جایزه ی سزار دیگر نیز شده است ، یکی بخاطر بهترین بازیگر نقش مکمل زن ، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر متعهد زن.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلا کونیس

نامزدی بهترین بازیگر متهعد زن بخاطر بازی در “A Strange Passion” و “Love on the Quiet” بوده است ، هم چنین این جایزه گرفتن هایش و هم چنین نامزدی هایش نیز با بازی در “Les Enfants du désordre(Children of Chaos)” ، “La Belle Noiseuse (The Beautiful Troublemaker)” ، “Un cœur en hiver (A Heart in Winter)” ، “Nelly et Monsieur Arnaud (Nelly and Mr Arnaud)” و “Les Destinées Sentimentales (Sentimental Destinies)” ادامه یافته است.
در سال ۲۰۰۵ او عکس برهنه ی خود در سن ۳۹ سالگی را با مردی جوانتر از خودش در مجله Elle ( چاپ فرانسوی) پخش کرد و این مجله نیز توانست در عرض سه روز فروشی فوق العاده داشته باشد.

تاریخ تولد: ۱۴ اوت ۱۹۶۳ (سن ۵۶ سال)، گاسن، فرانسه
قد: ۱٫۶۴ متر
همسر: مایکل کوهن (ازدواج ۲۰۰۸–۲۰۱۱)، دنیل اوتوی (ازدواج ۱۹۹۳–۱۹۹۵)
کودکان: نلی اوتوی، Surifel Cohen، یوهان مورو
والدین: گای بئار، Geneviève Galéa

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امانوئل بیرت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه