بیوگرافی سون ایلگوک

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سون ایلگوک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سون ایلگوک بازیگر ستاره ی کره ای میباشد. او در سریالهای تاریخی کره به بازی پرداخته است ، مانند “Jumong” و “Emperor of the Sea”. سون در دانشگاه چینگجو درس میخوانده است و در هنرهای تجسمی کار میکرده است. او نوه “Kim Du-han” و کیم جیوا جین است و در دهه ی ۹۰ نیز از جمله کسانی بوده اند که برای انقلاب میجنگیدند. سونگ پسر کیم ایل دونگ است.

زندگینامه سون ایلگوک

بیوگرافی سون ایلگوک

فعالیت هنری

او بصورت کامل طبیعی در نقش های چالشی که شمشیر در آن دخیل است و هنر های رزمی و جنگ با اسب هم باشدحضور داشته است.
به علاوه در نقش نخست وزیر برای “Triathlon Confederation” نیز است و در سال ۲۰۰۸ نیز در مسابقات مربوطه در سئول شرکت کرده است. در آپریل همان سال نیز ، سونگ پرچم المپیک را در سئول حمل میکرده است.
به علاوه ، سونگ یک هنر مند نقاشی نیز میباشد. مهارتش در زمان فیلم برداری ” Emperor of the Sea” و “The Kingdom of The Winds” آشکار شده است.

در کنار بازیگری ، سونگ یک مدل حرفه ای نیز میباشد ، هم در نقش کسی که در حال حرکت است و هم در نقش مدل عکس گرفته شده از او . در سال ۲۰۰۸ ، سونگ و خیلی از همکارانش Joo Jin-mo, Go Soo, Jang Keun-suk و Park Jae-jung مورد توجه “Kolon Christmas Photo Shoot.” قرار گرفتند.
در سال ۲۰۰۹ ، سونگ برگزیده ی جشنواره ی ۲۱ مارس در هاوایی بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آکیرا کوروساوا

در آپریل ۲۰۱۰ ، سونگ به “Blue House” دعوت شده است ، در این برنامه رئیس جمهور قزاقستان نیز بخاطر سریال جومونگ حضور داشته است. سونگ بخاطر مشکلاتی که به آنها دچار شده بود مدتی است که رژیم میگیرد.
در اکتبر ۲۰۱۵ ، سونگ با “C-JeS Entertainmen” قرار داد بسته است.

تاریخ تولد: ۱ اکتبر ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، سئول، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۸۵ متر
همسر: جانگ سونگ یئان (ازدواج ۲۰۰۸)
پیشه: بازیگر و مدل
فیلم: هنر فریفتن، چشم قرمز، Entangled، خال‌کوب، Oasis

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سون ایلگوک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه