بیوگرافی آرنولد وسلو

4 سال پیش
4.7/5 - (106 امتیاز)

بیوگرافی آرنولد وسلو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آرنولد وسلو کارش را در آفریقای جنوبی شروع کرد و در محصولات زیادی به باز ی پرداخت. او در برنامه Don Juan, Hamlet و Môre is ‘n Lang Dag حضور داشت. خیلی زود نیز توانست در تئاتر “Pretoria’s State” جایگاهی بیابد. وسلو در “Torch Song Trilogy” نیز حضور داشته است. توانست بخاطر حضور در این برنامه در آفریقای جنوبی برنده شود.

زندگینامه آرنولد وسلو

بیوگرافی آرنولد وسلو

فعالیت هنری

در سال ۱۹۸۴ ، به سوی سینما رفت و کارش را در فیلم ها ادامه داد ، در “Boetie gaan Border toe” (فیلمی کمدی درباره جنگ ، مردی به جنگ میرود) حضور یافت. در کنار بازیگر آفریقای جنوبی “Frank Opperman” بازی کرد بعد نیز در سال ۱۹۹۰ در ” Circles in a Forest” حضور یافت. این فیلم درباره کتابی به نوشته ی دالنی متیو میباشد. وسلو هم چنین در ” Boetie” و بعد از آن نیز در ” Boetie op maneuvers (Boetie on maneuvers)” محصول سال ۱۹۸۶ حضور یافته است.

او در فیلم “Morenga (1985)” نیز بازی کرده و بعد نیز در “Saturday Night at the Palac” حضور داشته است. در سال ۱۹۸۷ ، اوبه بازی در” Skeleton Coast” و بعد در ” The Rutanga Tapes (1990)” بازی کرده است. وسلو با رفتنش به آمریکا در تئاتر بار دیگر حضور یافت و در ” The R.S.A.” بازی کرد. بعدن نیز در فیلم “Salomé (۱۹۹۲)” در کنار آل پاچینو بود.

شروع کار جدی در آمریکا

اولین بار در آمریکا در “۱۴۹۲: Conquest of Paradise (1992)” بازی کرد. بعد از این فیلم نیز او در فیلم موفق دهه ۹۰، Darkman, Darkman II: The Return of Durant (1994) و Darkman III: Die Darkman Die (1996) حضور یافت. وسلو هم چنین بخاطر بازی در نقش هایی مانند جان وو در فیلم “”Hard Target (1993)” که در کنار ژان کلود ون دان بازی کرده بود نیز شناخته شده است. در سال ۱۹۹۹ ، نقش موضوعی را در “The Mummy” برعهده داشت. سال ۲۰۰۱ نیز او در “, The Mummy Returns” بازی کرد. در هردو فیلم نیز یک نقش را ایفا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمیدرضا نعیمی

در سال ۲۰۰۳ او در “Agent Cody Banks” نیز بازی کرده است ، در نقش منفی اصلی. در سال ۲۰۰۴ او در “Revenge of the Mummy” به بازی پرداخته است. او در سریال های زیادی نیز حضور داشته مانند: The Red Shoe Diaries, American Gothic (1995), Nash Bridges (1995), Charmed (2000), Alias (2004) و NCIS (2009)
در سال ۲۰۰۹ ، او در فیلم “G.I. Joe: The Rise of Cobra” به بازی پرداخت.

تاریخ تولد: ۱۶ ژوئن ۱۹۶۲ (سن ۵۷ سال)، پرتوریا، آفریقای جنوبی
قد: ۱٫۸۷ متر
همسر: سیلویا آهی (ازدواج ۱۹۹۸)، ننسی مالفرد (ازدواج ۱۹۸۸–۱۹۹۱)
نمایش‌های تلویزیونی: Fire and Ice: The Dragon Chronicles
والدین: یوهانا پترونلا وورستر وسلو، یوهان جِی. دنیل وسلو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرنولد وسلو
4.7/5 - (106 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه