بیوگرافی ژان روشفور

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ژان روشفور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جین راچفورد در پاریس متولد شد. در “Lycée Pierre Corneille” درس میخوانده است و در سن ۱۹ سالگی توانست به ” Centre d’Art Dramatique de la rue Blanche” وارد شود. بعد از این نیز توانست به “Conservatoire National” راه یابد. بعد از “national service”(1953) ، جین در کنار ” Compagnie Grenier Hussenot” کار میکرد ، به مدت ۷ سال در تئاتر بازیگر بود. در همانجا بود که او متوجه توانایی هایش در بازی در درام و کمدی شد. بعد از بود که توانست بازیگ سینما و تئاتر شود. او کارگردان نیز میباشد.

زندگینامه ژان روشفور

بیوگرافی ژان روشفور

فعالیت هنری

بعد از چند بازی فوق العاده در “Cartouche, Captain Fracasse و Merveilleuse Angélique ، جین اولین نقش بزرگ خود را در “Hearth Fires” بازی کرد ، در این فیلم Annie Girardot و Claude Jade نیز حضور داشتند. در سال ۱۹۷۲ ، این فیلم پخش شد و در مورد کسی بود که خانواده اش را برای ۱۰ سال ترک میکند. ۴ سال بعد از این فیلم او در نقش اصلی در فیلم کمدی “An Elephant Can Be Extremely Deceptive” در نقش مردی که زندگی زناشویی خود را به خطر می اندازد بازی کرد.

بخاطر بازی در این فیلم کمدی او توانست شهرت خیلی زیادی بدست آورد. در سال ۱۹۷۲ ، در مقابل پیر ریچارد در نقش رئیس در کمدی “Le Grand Blond avec Une Chaussure Noire” بازی کرد. در سال ۱۹۷۴ نیز در ادامه این برنامه به نام “Le Retour du Grand Blond” حضور یافت. در سال ۱۹۹۸ ، نیز در نقش فرنالد در مقابل جرارد دیپاردایو در مینی سریال “Le Comte de Monte Cristo” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باربارا گوئناگا
Cartouche

در سن ۳۰ سالگیش ، در فیلم “Cartouche” بازی کرد ، در همین زمان نیز بود که فهمید به اسب سواری علاقه ی زیادی دارد. او تا بحال “horse breeder” بوده است و صاحب Le Haras de Villequoy نیز میباشد. علاقه اش به اسب سواری باعث شده که او در مسابقات اسب سواری حضور یابد و در تلویزیون فرانسه نیز در سال ۲۰۰۴ این موضوع پخش شد. تابحال جین توانسته دو جایزه ی سزار را در سال ۱۹۷۶ بخاطر بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در “Que la fête commence;” و هم چنین بهترین بازیگر برای بازی در “Le Crabe-tambour” بدست آورد.

جین توانسته در ورژن فرانسوی فیلم “Welcome to Pooh Corner” حضور یابد ، در واقع او با “Laurie Main” جایگزین شده است. این باعث شده که او شهرت زیادی بدست آورد و دیزنی نیز برای ضبط صدایش برای فیلم های کلاسیک او را استخدام کرده است. در دهه ۹۰ بار دیگر به کمدی بازگشت و در کنار لیس گرندز داکس مشغول به کار شد.

اودر “The Man Who Killed Don Quixote” و “Lost in La Mancha,” حضور داشته است. در سال ۱۹۶۰ نیز با الکساندر موسکو ازدواج کرده است و از او سه فرزند دارد.

فیلم‌شناسی
آوریل و جهان فوق العاده (۲۰۱۵)
آستریکس و اوبلیکس: خدا حافظ خاک بریتانیا (۲۰۱۲)
تعطیلات مستر بین (۲۰۰۷)
دوزخ (فیلم ۲۰۰۵)
مردی در قطار (۲۰۰۲)
کمد (فیلم ۲۰۰۱)
تمسخر (۱۹۹۶)
آماده پوشیدن (۲۰۰۴)
شبح آزادی (۱۹۷۴)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژان روشفور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه