بیوگرافی کلیف کورتیس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کلیف کورتیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلیف کورتیس ۹ برادر و خواهر دارد. در شمال جزیره ی نیوزیلند متولد شد و پسر یک رقاص آماتور بود. در کودکی در “mau rākau” درس میخواند. اولین بار بازی را در “Fiddler on the Roof” و “Man of La Mancha” آغاز کرد . بعد از آن نیز به مدرسه ی درام نیوزیلند رفت و مشغول به تحصیل در آنجا شد. در کمپانی های تئاتری زیادی به بازی پرداخته است و کارهایی که در آنها حضور داشته را میتوان : Happy End, The Merry Wives of Windsor, Othello, The Cherry Orchard, Porgy and Bess, Weeds, Macbeth, Serious Money و The End of the Golden Weather نام برد.

زندگینامه کلیف کورتیس

فعالیت هنری

فیلمی که در آن بازی کرده و موفقیت زیادی نیز کسب کرده است را میتوان “The Piano” دانست. بعد از آن نیز با بازی در Once Were Warriors توانست توجه زیادی را به خودش جلب کند. یکی از معروفترین فیلم هایی که از او در نیوزیلند پخش شده است را میتوان ” soil and the line” دانست. او هم چنین در “Desperate Remedies” نیز بازی کرده است و د ر سال ۲۰۰۰ در فیلم خانوادگی Jubilee بوده است در نقش بیلی ویلیامز. فیلمی که اولین بار بازی کرد و در عرصه ی جهانی بود “Whale Rider” بود.

در سال ۲۰۰۴ ، کورتیس در کمپانی فیلم مستقل وینویا بازی کرد. هدف این شرکت قوی شدن صحنه های ساخته شده ی فیلم های نیوزیلندی بود. آنها سعی داشتند که فیلم سازان کوتاه محلی را حمایت کنند. کلیف و گاردنیر برای کنترل توسعه و تولید فیلم های کوتاه در بین سال های ۲۰۰۵ و ۶ فعالیت میکردند. فیلم های کوتاه زیادی را به اسم شرکت خود ساختند ، Two Cars, One Night ، یکی از آنها بود. این فیلم توانست در سال ۲۰۰۵ جایزه ی آکادمی اوارد را بدست آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رابرت تاونزند

کلیف در “Hawaiki” نیز حضور داشته است و هم چینن در فیلم دیگر که توانستند در عرصه ی جهانی جایزه بگیرند. در سال ۲۰۰۶ او در “Eagle vs Shark” و “Boy” بوده است و توانست بیشترین جایزه را در نیوزیلند بدست آورد. در سال ۲۰۱۴ نیز در “The Dark Horse” بازی کرده است.

بازیهای جهانی

کلیف در فیلم های : Bringing Out the Dead (1999), Three Kings (1999), the drug drama Blow (2001) with Johnny Depp, Training Day (2001), Collateral Damage (2002), Live Free or Die Hard (2007), Sunshine (2007) و Push (2009)بوده است.

تاریخ تولد: ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، روتوروا، نیوزیلند
ملیت: نیوزیلندی
همسر: (۲۰۰۹ m.) Unknown
فرزندان: ۳
فیلم‌های آینده: آواتار ۲، آواتار ۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلیف کورتیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه