بیوگرافی فرانک لانگلا

4 سال پیش
4.7/5 - (24 امتیاز)

بیوگرافی فرانک لانگلا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فرانک لانگلا در سال ۱۹۶۳ در برادوی “The Old Glory” حضور یافت. او در ابتدا در تئاتر نیویورک حضور یافت در یرما د و بعد نیز در سال ۱۹۶۶ در تئاتر ویویان بیمونت بازی کرد.

زندگینامه فرانک لانگلا

بیوگرافی فرانک لانگلا

فعالیت هنری

او با حضورش در ” A Cry of Players,” اثر ویلیام گیبسون نیز به کارش ادامه داد. در دهه ۱۹۷۰ در فیلم های “The Twelve Chairs” اثر میل بروکز و “Diary of a Mad Housewife,” اثر فرانک پیری بازی کرد. و توانست نامزدی گلدن گلاب را بدست آورد. فرانک بعدها نیز توانست بخاطر حضور در “Seascape” اثر ادوارد آلبی جایزه تونی اوارد و نامزدی گلدن گلاب را بدست آورد.

در سال ۱۹۷۷ ، او در نقش موضوعی در براودی “Dracula” بازی کرد. با وجود اینکه دیگر قصد بازی کرد را نداشت ، ولی تشویق شد که در مقابل “Laurence Olivier” در هم برنامه ( ولی ورژن فیلمی آن نه تئاتری) بازی کند ، این برنامه اثر جان بدهام بود. او در کارهای تئاتری نیز بازی میکرد ، در برادوی “The Father” ( برنده جایزه دیسک درام) ، “Match” ( نامزد جایزه تونی اوارد) و “Fortune’s Fool” که توانست دو جایزه را ببرد ، بازی کرده است.

شرلوک هولمز

در سال ۱۹۸۸ ، او در شرلوک هولمز اثر ویلیام گیلتی حضور یافته است ، در نقش شرلوک هولمز . در واقع او بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون میباشد. هم چنین نقشش را در براودی ” Sherlock’s Last Case” اثر چارلز ماروئیتز نیز در سال ۱۹۸۷ به اجرا در آورده است. در همان سال ، فرانک در نقش خبیث اسکیلی در “Masters of the Universe,” نیز حضور یافتته است ، به گفته ی خودش این یکی از بهترین نقش های او تابحال بوده است. در سال ۱۹۸۸ ، نیز لان در فیلم “And God Created Woman” کرد. در سال ۱۹۹۳ ، او در “Star Trek: Deep Space Nine” حضور یافت. در سال ۲۰۰۳ ، او در “Law & Order: Special Victims Unit” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم کیهانی

بعدن نیز نقش تکراری را در سیتکام کوتاه “Kitchen Confidential” داشت. در فیلم نیز ، او در نقش کلار کوالیتی در Lolita و بعد نیز در تابستان ۱۹۹۵ ، در Cutthroat Island بازی کردند. از جمله فیلم های دیگری که او در آن بازی کرده است ، نقش جورج کلونی در “Good Night, and Good Luck (2005)” بوده است. در سال ۲۰۰۶ نیز او در “Superman Returns (2006)” حضور یافته است. لان تحسین زیادی را بخاطر بازی در “Starting Out in the Evening” نیز حضور داشته است.
در سال ۲۰۰۸ نیز او در “A Man for All Seasons” نیز حضور یافته است. در سال ۲۰۰۹ ، او در کنار جمیز مارسدن در The Box بوده است.

تاریخ تولد: ۱ ژانویهٔ ۱۹۳۸ (سن ۸۲ سال)، بایون، نیو جرسی، آمریکا
قد: ۱٫۹۳ متر
همسر: روث وی (ازدواج ۱۹۷۷–۱۹۹۶)
کودکان: سارا لانژلا، فرنک اِی. لانژلا سوم
کتاب‌ها: Dropped Names: Famous Men and Women as I Knew Them

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرانک لانگلا
4.7/5 - (24 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه