بیوگرافی ناتاشا وایتمن

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ناتاشا وایتمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ناتاشا وایتمن بازیگر آمریکایی و انگلیسی میباشد. از جمله بازیهای او میتوان به Gosford Park (2001), Revelation (2001), Shoreditch (2003), Mouth to Mouth(2005) و V for Vendetta (2006) اشاره کرد. او هم چنین در قسمت های زیادی از سریال های انگلیسی بازی کرده است.

زندگینامه ناتاشا وایتمن

بیوگرافی ناتاشا وایتمن

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۹، وایتمن در فیلم انگلیسی ” The Feather Room” حضور داشته است. بعد از این نیز در ” Romeo Thinks Again” بازی کرده است. در این برنامه او در نقش جولیت حضور داشته است. در سال ۲۰۰۱ ، وایتمن در فیلم معمایی “Gosford Park” به کارگردانی رابرت آلتمن بازی کرده است. او در نقش لاوینیا ، خواهر کریستین اسکات توماس و همسر فرمانده انتونی مریدیس حضور داشته است. همان سال ، وایتمن در فیلم “Revelation” در کنار جیمز دی آرکی و ترنسی استمپ نیز بازی کرده است. این برنامه به نویسندگی و کارگردانی استوارت اوربون بوده است ، در این فیلم او در نقش میرا به بازی پرداخته است.

در سال ۲۰۰۳ ، وایتمن در فیلم “Shoreditch” ، در نقش همسر صاحب کلوپ جز شین ریچی بازی کرده است. در سال ۲۰۰۳ ، او هم چنین در چند قسمت از سریال “State of Play” محصول کشور انگلیس بازی کرده است. فیلم سال ۲۰۰۵ ، “Mouth to Mouth” به کارگردانی آلیسون موری بوده است که در این برنامه نیز او در نقش رز بازی کرده است ، در نقش مادر عکاس شری.

به علاوه ، وایت در “V for Vendetta” در نقش والری به بازی پرداخه است ، این فیلم برنامه ای سیاسی میباشد. نقش او زنی هم جنسگرا است که توسط “totalitarian” رژیم بخاطر این موضوع به زندان می افتد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میراسماعیل صدقی‌آسا حسینی

تاریخ تولد: ۱۹۷۳ (سن ۴۷ سال)، انگلستان، بریتانیا
همسر: جورج دافیلد
آموزش: Elmhurst Ballet School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناتاشا وایتمن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه