بیوگرافی امیلی فاکس

4 سال پیش
بیوگرافی امیلی فاکس
Rate this post

بیوگرافی امیلی فاکس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امیلی فاکس در نقش جوریجی خواهر دکتر دارسی در سال ۱۹۹۵ در “Pride and Prejudice” بازی کرد.نقش او در برنامه های دیگر نیز ادامه یافت. در سال ۱۹۹۷ نیز در برابر چارلز دنس در “Rebecca ” حضور یافته است.

زندگینامه امیلی فاکس

بیوگرافی امیلی فاکس

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۸ ، در کنار بن مالیز در برنامه اقتباس شده ی کاترین کاکسون ” The Round Tower ” حضور یافت ، در نقش ونسا رادکلیف جوان ، دختری از یک خانواده ی فقیر که بخاطر اینکه حامله میشود باید خانه را ترک کند. در سال ۲۰۰۰ او در نقش جنی هارست در باز ساخت “Randall and Hopkirk” حضور یافت.

در سال ۲۰۰۳ ، فاکس در نقش جین سیمور در دو قسمت از فیلم “Henry VIII” که درباره ی همین پادشاه میباشد بازی کرده است ، در واقع این فیلم یک فیلم حماسی نیس بلکه یک فیلم براساس داستان واقعی میباشد. او در نقش موضوعی کاترین هاوارد به کارگردانی رابین لیفیور در سال ۱۹۹۸ ، در تئاتر چیکیستر نیز حضور یافته است.

سال ۲۰۰۴

در سال ۲۰۰۴ ، فاکس در نقش مارگارت در بخش دوم ” Gunpowder, Treason and Plot” در مینی سریال ” about James I” و “Gunpowder Plot” بازی کرده است. در سال ۲۰۰۵ ، او در نقش روزی جونز در فیلم “Keeping Mum” و در سال ۲۰۰۸ او در نقش خواهر جن در “Flashbacks of a Fool ” در کنار دنیل کریگ اثر بالی والش بازی کرده است. او هم چنین در برنامه “Things To Do Before You’re 30” در کنار بیلی پایپر بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرناندو میرلس

بیل بعدن با یکی از اعضای خانوادی فاکس به نام لارنس فاکس بازی کرده است. او در نقش لیان فردریک در سال ۲۰۰۴ ، در فیلم “The Life and Death of Peter Sellers” در کنار جیوری راش بازی کرده است ، در نقش اصلی بازی کرده است. این برنامه دچار تغییراتی مانند حذف بخش های شد ، ولی اگر دی وی دی فیلم را تهیه میکردند بخش های حذف شده نیز در آن بوده است.

در سال ۲۰۰۷ فاکس بار دیگر با بازیگران سریال ربکا در ساخت مینی سریال ” Fallen Angel” حضور داشته است. در این برنامه او در نقش یک قاتل سریالی بود. در سال ۲۰۰۸ ، ورژن انگلیسی این برنامه پخش شد. این انیمیشن به نام فری جیمی بوده است. فاکس صداگذاری نقش بتینا را عهده دار بوده است. دیالوگها توسط سیمون پگ و وودی هارلسون نوشته شده بود.

به علاوه در ساخت کتاب مشهور کودکان ” We’re Going on a Bear Hunt ” نیز دست داشته است. او در سریال شبکه BBC به نام Merlin نیز بازی کرده است.
برای برنامه Doctor Who در نقش دکتر وینتر بوده است.

تاریخ تولد: ۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۴ (سن ۴۵ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
همسر: جرد هریس (ازدواج ۲۰۰۵–۲۰۱۰)
شریک: جرمی گیلی (۲۰۱۰–۲۰۱۱)
خویشاوند هم‌نیا: لاورنس فاکس، لیدیا فاکس، جک فاکس، رابین فاکس
کودکان: رز گیلی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلی فاکس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه